Laatste bijdragen

  • JFK
    JFK reageerde op het onderwerp Groep E.
    Advocaat bakt er niet veel van.
  • M
    Maasveld reageerde op het onderwerp [14 juni] Nederland - Japan.
    Malen start in de punt van de aanval. Verder geen verrassingen in de basiself.
  • JFK
    JFK waardeerde Maasveld's bericht in het onderwerp Groep E met Leuk Leuk.
    Vati James
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp Groep E.
    En de vader Peppi, ook wel bekend onder zijn bijnaam pepperoni.
  • bqandy
    bqandy reageerde op het onderwerp Groep E.
    In ieder geval zich van de beste nummer 3 positie verzekeren. :)
  • JFK
    JFK reageerde op het onderwerp Groep E.
    Ja? Zijn ze uit mekaar dan?
  • M
    Maasveld reageerde op het onderwerp Groep E.
    Vati James
  • JFK
    JFK waardeerde Abubakari's bericht in het onderwerp Groep E met Haha Haha.
    Zou de mutti van Brown Eva heten?
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp Groep E.
    De Duitsers zijn nog niet fertig.
  • JFK
    JFK waardeerde Maasveld's bericht in het onderwerp Groep E met Leuk Leuk.
    Ik blijf me afvragen wat men in Duitsland toch in Jonathan Tah ziet.
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Groep E.
    De eerste set is gewonnen door Duitsland.
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep E.
    Wordt wel pijnlijk zo, maar het had echt ook richting de grootste score ooit op een WK (10-1) kunnen gaan. Wel goed voor het...
  • JMD
    JMD waardeerde Makanaky's bericht in het onderwerp Groep E met Leuk Leuk.
    En de vati van Raum heet Lebens
  • Batigoal
    Batigoal waardeerde Abubakari's bericht in het onderwerp Groep E met Leuk Leuk.
    De moeder van Margaritha heet Pizza, dat weet ik toevallig.
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp Groep E.
    En 6-1, Undav
Bovenaan