Laatste bijdragen

  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep E.
    Jep. Typfoutje En een ouderwetse Duitse schwalbe vlak voor rust... En net als in de jaren80/90 trapt de scheids er in. Toch knap, licht...
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Groep E.
    Bij nader inzien toch niet.
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Groep E.
    Dat lijkt me een schwalbe.
  • JMD
    JMD waardeerde erka's bericht in het onderwerp Groep E met Leuk Leuk.
    Effenberg.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep E.
    De mooiste Duitse naam is natuurlijk Schweinsteiger.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep E.
    Effenberg.
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep E.
    Inderdaad. Al gaat er historisch gezien qua Duitsheid niks boven de naam en kop van Stefan Effenburg of Lothar Matthäus
  • Miramar
    Miramar reageerde op het onderwerp Groep E.
    Bancuna broers verliezen de bal wat vaker dan goed is...
  • zwammy
    zwammy reageerde op het onderwerp Groep E.
    Ja het overmars tijdperk, dat waren nog eens tijden 🙂
  • M
    Maasveld reageerde op het onderwerp Groep E.
    Alleen jammer dat zijn voornaam is afgekort. Nicolas had het nog mooier gemaakt.
  • erka
    erka waardeerde gevegt's bericht in het onderwerp Groep E met Haha Haha.
    Hoppa!
  • Abubakari
    Abubakari reageerde op het onderwerp Groep E.
    Wel een mooie ouderwetse Deutsche naam.
  • M
    Maasveld waardeerde gevegt's bericht in het onderwerp Groep E met Leuk Leuk.
    Hoppa!
  • zwammy
    zwammy waardeerde Abubakari's bericht in het onderwerp Groep E met Leuk Leuk.
    Ja, jaar of wat terug al. 0-8 bij NAC oa.
  • M
    Maasveld reageerde op het onderwerp Groep E.
    Curaçao heeft totaal geen vat op Schlotterbeck bij dode spelsituaties.
Bovenaan