Laatste bijdragen

  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep E.
    Wel mooi die stadionbeelden. Half Curacao op de tribune daar.
  • erka
    erka waardeerde Batigoal's bericht in het onderwerp Groep E met Leuk Leuk.
    Aan al die schijtlolligheid rondom Curaçao begin ik me een klein beetje te ergeren.
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Satékroketten Lekker & Gezond WK 2026.
    Het gaat de hele wedstrijd de goede kant op, maar kunnen we de overwinning over de streep trekken?
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Groep E.
    Aan al die schijtlolligheid rondom Curaçao begin ik me een klein beetje te ergeren.
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Bizar Nieuws.
    Op zich wil ik wel een keertje graag bungeejumpen, maar dan wel op een mooie plek. Toen ik 16 was werd ik ooit geweigerd in een...
  • Makanaky
    Makanaky waardeerde Batigoal's bericht in het onderwerp Groep C. met Leuk Leuk.
    Mooi hoor, hele dag voetbal kijken in de re-live zonder de uitslagen te weten en tussendoor lekker in het zonnetje zitten...
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Bizar Nieuws.
    Nee hoor, niet overdreven, herken het helemaal...
  • JMD
    JMD waardeerde Mario's bericht in het onderwerp Groep C. met Leuk Leuk.
    Standaard scenario voor de Schotten. 3e met 3 punten, en een doelsaldo van 1-5 Weer niet door de groepsfase
  • Raul
    Raul waardeerde Susaa's bericht in het onderwerp Groep C. met Leuk Leuk.
    Hij speelde idd heel goed, ik heb ook met bijzondere aandacht naar hem gekeken. Die Belgische Belg die nu bij Stuttgart speelt vind ik...
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Bizar Nieuws.
    Noem het overdreven, maar dit soort dingen zijn dus de reden waarom ik nooit ga bungeejumpen, parachutespringen, paragliden etc. Ik ben...
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp R.I.P Topic.
    Arme vrouw, met haar hitsige man. Buurman, wat doet u nu?
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep C..
    Absoluut, Ancelotti is een van de beste coaches ter wereld en dat zag je in de 2e helft terug met de aanpassingen en ook de andere...
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Groep D.
    Over altijd tegenvallen gesproken; Turkije heeft op papier best een prima team, maar wat stelden die teleur zeg.
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Groep C..
    Mooi hoor, hele dag voetbal kijken in de re-live zonder de uitslagen te weten en tussendoor lekker in het zonnetje zitten...
  • Batigoal
    Batigoal waardeerde ALenstra's bericht in het onderwerp Groep C. met Leuk Leuk.
    Tja Schotland. We vinden ze zo sympathiek vanwege hun fans en volkslied. Maar uiteindelijk is het een matig team.
Bovenaan