Laatste bijdragen

  • S
    stc reageerde op het onderwerp Binnenlands nieuws.
    Ja, heeft ze ook bekeken of haar beleid in Amsterdam sociaal of asociaal is?
  • S
    stc reageerde op het onderwerp Nacompetitie topamateurs.
    Excelsior Maassluis degradeert naar de 3de divisie na de nederlaag van 2-0 tegen Ijsselmeervogels.
  • N
    noordooster reageerde op het onderwerp District Noord.
    Alcides wint de finale met 2-1 van Fc Meppel in Staphorst. Tot een kwartier voor tijd vond ik Alcides wat gemakkelijker voetballen en...
  • Abubakari
    Abubakari reageerde op het onderwerp District Noord.
    Gorecht stond tegen Surhústerfean na een kwartier 2-0 voor, maar het werd nog 2-2. Surhústerfean won na strafschoppen...
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Groep D.
    Nou @de waan dit is anders een prima voetbal-post van je!
  • Batigoal
    Batigoal waardeerde de waan's bericht in het onderwerp Groep B met Leuk Leuk.
    Ik moet ook niet meer proberen over voetbal te posten merk ik wel weer. :D Alle eindtoernooien van de laatste tien jaar zijn een...
  • M
    Maasveld reageerde op het onderwerp Binnenlands nieuws.
    Halsema vond het asociaal. Dat zijn toch zware woorden.
  • M
    Maasveld waardeerde de waan's bericht in het onderwerp Groep B met Haha Haha.
    Ik moet ook niet meer proberen over voetbal te posten merk ik wel weer. :D Alle eindtoernooien van de laatste tien jaar zijn een...
  • M
    Maasveld waardeerde de waan's bericht in het onderwerp Tv-topic met Leuk Leuk.
    Daar heb ik ze ook allemaal gekeken inderdaad. Prima lengte en helemaal geen geklets. Nog beter. Reacties van trainers en spelers kan ik...
  • zwammy
    zwammy reageerde op het onderwerp Tv-topic.
    Je kunt de samenvatting ook kijken op de app van flashscore
  • Makanaky
    Makanaky waardeerde Maasveld's bericht in het onderwerp Groep B met Leuk Leuk.
    Mwaoh, viel toch wel mee op al die 1 eindtoernooien die ze hiervoor hebben gespeeld?
  • Abubakari
    Abubakari reageerde op het onderwerp Tv-topic.
    Bij de Belg is het ook alleen maar voetbal en 1 reactie van 2 minuten en verder geen gelul.. Precies goed wat mij betreft, het gelul er...
  • zwammy
    zwammy reageerde op het onderwerp Cambuur nieuws topic.
    Lijkt me sterk maar anders een prima clubke
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Tv-topic.
    Helemaal mee eens. Ik hoef niks aan analyses van wie dan ook. Totaal 0 boeiend.
  • erka
    erka waardeerde de waan's bericht in het onderwerp Tv-topic met Leuk Leuk.
    Daar heb ik ze ook allemaal gekeken inderdaad. Prima lengte en helemaal geen geklets. Nog beter. Reacties van trainers en spelers kan ik...
Bovenaan