Laatste bijdragen

  • de waan
    de waan reageerde op het onderwerp Groep B.
    Ik kan me niet herinneren dat Bosnië ooit NIET enorm is tegengevallen qua spelopvatting op een eindtoernooi.
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp Groep B.
    Mooi gedaan door Larin.
  • Jef400
    Jef400 reageerde op het onderwerp Groep B.
    Geen hands
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Groep B.
    Daar is de verdiende 1-1!
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep B.
    1-1
  • JFK
    JFK waardeerde Batigoal's bericht in het onderwerp Groep B met Leuk Leuk.
    Deze wedstrijd valt toch wel mee? Ik vind het wel vermakelijk.
  • erka
    erka waardeerde JMD's bericht in het onderwerp Groep B met Leuk Leuk.
    Klopt, dat zeg ik ook. Qua stratenpatroon en gebouwen is het 100% Noordamerikaans. Maar qua mensen die er lopen e.d. (en daar refereerde...
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Groep B.
    Die maakt Demirovic in de Bundesliga wat makkelijker.
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep B.
    Eerst Canada met een fraaie aanval die geen 1-1 oplevert en dan even later is ineens Bosnië weg, maar redt de keeper.
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Groep B.
    Hoe is het mogelijk dat die er niet in gaat?
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep B.
    Klopt, dat zeg ik ook. Qua stratenpatroon en gebouwen is het 100% Noordamerikaans. Maar qua mensen die er lopen e.d. (en daar refereerde...
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp Groep B.
    Bijna de gelijkmaker.
  • gevegt
    gevegt reageerde op het onderwerp WK Nieuws.
    Dat lijkt me weer heel normaal.
  • gevegt
    gevegt reageerde op het onderwerp Groep B.
    Toch nog 38.000 toeschouwers in het stadion.
  • Bernardo
    Bernardo waardeerde Batigoal's bericht in het onderwerp Groep B met Leuk Leuk.
    Deze wedstrijd valt toch wel mee? Ik vind het wel vermakelijk.
Bovenaan