Laatste bijdragen

  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp WK Nieuws.
    Hij schijnt wel Amerika in te mogen. De andere twee wedstrijden zijn in Amerika.
  • Bonehead
    Bonehead reageerde op het onderwerp Groep B.
    Zoals heel Canada. Ik was er jaren geleden toen de Canadiens finale haalden. Heel Canada was verenigigd
  • Miramar
    Miramar reageerde op het onderwerp Binnenlands nieuws.
    Al met al positief nieuws. Zwakzinnigen opgeblazen en onschuldigen worden niet geraakt door een eventuele overval.
  • zwammy
    zwammy reageerde op het onderwerp WK Nieuws.
    Schuld van Trump ga ik van uit
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep B.
    Ja, de KKD is ook wel vermakelijk. Maar met een WK heeft het niks van doen.
  • Abubakari
    Abubakari waardeerde Batigoal's bericht in het onderwerp Groep B met Leuk Leuk.
    Deze wedstrijd valt toch wel mee? Ik vind het wel vermakelijk.
  • Makanaky
    Makanaky waardeerde erka's bericht in het onderwerp Groep B met Leuk Leuk.
    Welke Toronto ben jij dan geweest? Ik ben ook 2x in Toronto geweest en het is hartstikke Amerikaans. Sterker nog, voor films wordt...
  • Makanaky
    Makanaky waardeerde Miramar's bericht in het onderwerp Groep B met Haha Haha.
    Jij bent Ajax gewend
  • Miramar
    Miramar reageerde op het onderwerp Groep B.
    Jij bent Ajax gewend
  • Makanaky
    Makanaky reageerde op het onderwerp Tv-topic.
    Dat is niet mijn probleem. Wil je erover praten?
  • Miramar
    Miramar reageerde op het onderwerp Groep B.
    Inderdaad het ettert door.
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Groep B.
    Deze wedstrijd valt toch wel mee? Ik vind het wel vermakelijk.
  • Miramar
    Miramar waardeerde Bernardo's bericht in het onderwerp Groep B met Leuk Leuk.
    Je hebt het hele seizoen naar Feyenoord gekeken.
  • Miramar
    Miramar waardeerde ALenstra's bericht in het onderwerp Groep B met Leuk Leuk.
    Wat wil je met 48 deelnemers.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep B.
    Welke Toronto ben jij dan geweest? Ik ben ook 2x in Toronto geweest en het is hartstikke Amerikaans. Sterker nog, voor films wordt...
Bovenaan