Laatste bijdragen

  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep B.
    Welke Toronto ben jij dan geweest? Ik ben ook 2x in Toronto geweest en het is hartstikke Amerikaans. Sterker nog, voor films wordt...
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep B.
    We hebben er nog maar 69 te gaan... :) (nou zal het wel spannender worden in de 3e speelronde...)
  • Kralinger
    Kralinger reageerde op het onderwerp Saté WK Voorspeltopic.
    Mexico - Zuid Afrika 2-0 Zuid Korea - Tsjechie 1-1 Canada - Bosnie 0-1 Verenigde Staten - Paraguay 1-2 Brazilie - Marokko 1-1 Australie...
  • JMD
    JMD waardeerde erka's bericht in het onderwerp Groep B met Leuk Leuk.
    Ik verklaar bij deze de hele groepsfase van 48 clubs tot de horror qua niveau.
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep B.
    Jep, waarbij het volgens mij wel zo is dat ijshockey ook veel gespeeld wordt op kleine natuurijsbaantjes in de winter. Nederlanders gaan...
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep B.
    Ik verklaar bij deze de hele groepsfase van 48 clubs tot de horror qua niveau.
  • Bernardo
    Bernardo reageerde op het onderwerp Groep B.
    Je hebt het hele seizoen naar Feyenoord gekeken.
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep B.
    Ik ben in Toronto geweest. Het is dat je daar een Noordamerikaans stratenpatroon hebt (rechthoekig) en veel hoge gebouwen ziet, maar...
  • Jef400
    Jef400 waardeerde Abubakari's bericht in het onderwerp Groep B met Leuk Leuk.
    Dan IJshockeyen ze daar dus echt al een hele tijd.
  • zwammy
    zwammy reageerde op het onderwerp Binnenlands nieuws.
    Dat is toch een stuk beter nieuws inderdaad
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep B.
    Net even opgezocht maar bij de jeugd is ijshockey maar de 8e sport in Canada. Vanwege de kosten voor ouders. Ik doelde vooral op...
  • Bernardo
    Bernardo waardeerde Abubakari's bericht in het onderwerp Groep B met Leuk Leuk.
    Dan IJshockeyen ze daar dus echt al een hele tijd.
  • JFK
    JFK waardeerde Batigoal's bericht in het onderwerp Groep B met Leuk Leuk.
    Mooi gebracht dat volkslied net van Bosnië met alleen een violist.
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp Groep B.
    Wat wil je met 48 deelnemers.
  • Bonehead
    Bonehead reageerde op het onderwerp Weekendvoetbal.
    Jij romantiseert voetbalwedstrijden die om 18 uur beginnen. Omdat je dan met een patatje en een ijsco langs de kant staat. Ik ontkracht...
Bovenaan