Laatste bijdragen

  • Bernardo
    Bernardo waardeerde Abubakari's bericht in het onderwerp Groep B met Leuk Leuk.
    Dan IJshockeyen ze daar dus echt al een hele tijd.
  • JFK
    JFK waardeerde Batigoal's bericht in het onderwerp Groep B met Leuk Leuk.
    Mooi gebracht dat volkslied net van Bosnië met alleen een violist.
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp Groep B.
    Wat wil je met 48 deelnemers.
  • Bonehead
    Bonehead reageerde op het onderwerp Weekendvoetbal.
    Jij romantiseert voetbalwedstrijden die om 18 uur beginnen. Omdat je dan met een patatje en een ijsco langs de kant staat. Ik ontkracht...
  • Batigoal
    Batigoal waardeerde Abubakari's bericht in het onderwerp Groep B met Leuk Leuk.
    Dan IJshockeyen ze daar dus echt al een hele tijd.
  • Miramar
    Miramar reageerde op het onderwerp Groep B.
    Weer twee waardeloze elftallen
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Groep B.
    Nou ja, de commentator gaf net al aan dat in de jeugd voetbal veel populairder is dan ijshockey.
  • Jef400
    Jef400 reageerde op het onderwerp Groep B.
    Daar staan toch ook Pangea cups in de prijzenkast?
  • Abubakari
    Abubakari reageerde op het onderwerp Groep B.
    Dan IJshockeyen ze daar dus echt al een hele tijd.
  • Abubakari
    Abubakari reageerde op het onderwerp Tv-topic.
    Ik heb net zo’n hekel aan eieren als ik aan Ali B heb.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep B.
    Toronto ook heel veel immigranten die voetbal populair maken. Ik heb wel eens gelezen dat Toronto de meest internationale stad ter...
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep B.
    Montreal is een en al ijshockey.
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Ooit speelde hij voor ons PSV.
    Daar heeft hij al eerder gespeeld.
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Groep B.
    Toronto is overigens wel een populaire voetbalploeg, net als Vancouver. Montreal totaal niet. Sowieso geloof ik dat voetbal vooral in de...
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp Tv-topic.
    Best wel zonde dat je ze op je hoofd gooit.
Bovenaan