Laatste bijdragen

  • Makanaky
    Makanaky reageerde op het onderwerp WK Nieuws.
    De nieuwe wereldkampioen nog niet gezien.
  • Makanaky
    Makanaky waardeerde erka's bericht in het onderwerp WK Nieuws met Leuk Leuk.
    Dat volkslied van Zuid-Afrika blijft wel een van de mooiste dat er is.
  • Wigboldus
    Wigboldus waardeerde Mario's bericht in het onderwerp WK Nieuws met Leuk Leuk.
    In de VS dragen ze natuurlijk een gun..
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep A.
    Had je nu maar zuivere speeltijd ;)
  • PES5
    PES5 reageerde op het onderwerp Groep A.
    +7 en dan 4 minuten doen over een rode kaart en een vrije trap (en die vreselijk verkwanselt) en dan exact op 97 affluiten.
  • PES5
    PES5 waardeerde erka's bericht in het onderwerp Groep A met Leuk Leuk.
    Mijn god wat is Zuid-Afrika onwaarschijnlijk slecht. Echt onwaarschijnlijk. Als dit het WK van 48 wordt dan heulllll snel terug naar 32.
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep A.
    Nou het viel niet mee, vannacht om 4.00 Zuid Korea - Tsjechie... Zuid Afrika lijkt idd de zwakke broeder.
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep A.
    En nu de Mexicanen... (plus een hele hoop die dat steenkolenEngels niet begrijpen) Plus verder kan je snel communiceren via de schermen...
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep A.
    De FIFA wil naar 64... Misschien al per 2030... Ooit was het EK Hockey 12 landen, zo rond de eeuwwisseling. Daar was het niveauverschil...
  • Hankie
    Hankie reageerde op het onderwerp Groep A.
    Dus de zuid Afrikanen moeten maar gissen? Verstuurd vanaf mijn SM-S931B met Tapatalk
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep A.
    Mijn god wat is Zuid-Afrika onwaarschijnlijk slecht. Echt onwaarschijnlijk. Als dit het WK van 48 wordt dan heulllll snel terug naar 32.
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Groep A.
    Twijfelachtig deze. Stevige beuk, maar ging hij op goal af?
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep A.
    En nog een rode kaart, nu voor Mexico Net zoveel geel als rood bij dit duel volgens mij Deze vind ik overigens zwaar gestraft, liepen...
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Groep A.
    Ja inderdaad. Ben ik ook nooit voorstander van geweest.
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep A.
    Als de scheids zo slecht Engels spreekt, waarom dan niet het publiek (nota bene in Mexico) niet toespreken in Spaans, of voor mijn part...
Bovenaan