Laatste bijdragen

  • Fregge
    Fregge reageerde op het onderwerp Eredivisie 2026-2027.
    https://www.knvb.nl/downloads/bestand/30057/
  • Fregge
    Fregge reageerde op het onderwerp Kkd 2026 2027.
    Je kunt ook hier kijken: https://www.knvb.nl/downloads/bestand/30057/
  • zwammy
    zwammy heeft het onderwerp Kkd 2026 2027 geplaatst in Wedstrijden.
    Voor de gene die graag willen weten wanneer ze tegen NAC moeten
    • Screenshot_20260609_221136_WhatsApp.jpg
  • N
    noordooster reageerde op het onderwerp District Noord.
    Leuk, eindelijk weer eens wat drukte op zondag op Ezinge. MSC had afgelopen seizoen nog 1 reserveteam op zondag (en 8 seniorenteams op...
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp Eredivisie 2026-2027.
    Vind het wel goed. Een beetje de spanning erin houden.
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp Binnenlandse politiek.
    Ik vind de politiek sowieso al grappig.
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp Binnenlands nieuws.
    Hebben vast een slechte jeugd gehad. Hopelijk wordt daar rekening mee gehouden bij de strafbepaling.
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp WK Nieuws.
    Prachtig land Amerika. Ik kom er graag.
  • Makanaky
    Makanaky waardeerde PES5's bericht in het onderwerp Eredivisie 2026-2027 met Leuk Leuk.
    Dat is geen naïviteit, maar gewoon muggenzifterij.
  • Pieros
    Pieros waardeerde zwammy's bericht in het onderwerp WK Nieuws met Haha Haha.
    Heel sneu inderdaad. Gelukkig gaan we over 4 jaar naar het toonbeeld van hoe een land omgaat met mensenrechten en gelijkheid
  • zwammy
    zwammy reageerde op het onderwerp Binnenlands nieuws.
    Loopjongentjes, te dom om te poepen
  • zwammy
    zwammy reageerde op het onderwerp Oranje Leeuwinnen.
    Ja kan al amateurclub toch ook prima ballen?
  • zwammy
    zwammy reageerde op het onderwerp WK Nieuws.
    Heel sneu inderdaad. Gelukkig gaan we over 4 jaar naar het toonbeeld van hoe een land omgaat met mensenrechten en gelijkheid
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Buitenlands nieuws.
    Muggenzifter :) Je wist best wat ik bedoelde...
  • zwammy
    zwammy reageerde op het onderwerp Binnenlandse politiek.
    Dat we na Paternotte, Sjoerdsma, Rutte, Dilan, Boswijk en al die andere mongolen die in den Haag zitten nog kunnen praten over normale...
Bovenaan