Laatste bijdragen

  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp F1, IndyCar, Nascar Topic.
    Hamilton i.i.g. geen straf.
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp F1, IndyCar, Nascar Topic.
    Van de top 5 heeft alleen antonelli geen straf of under investigation staan..
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp [Transfers] Buitenland.
    Brighton wil wel meer dan 60 miljoen voor Jan Paul van Hecke die in de belangstelling staat van Tottenham Hotspur.
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp F1, IndyCar, Nascar Topic.
    Drive through Russell... Bliiimey
  • Eef de Kip
    Eef de Kip reageerde op het onderwerp Buitenlands nieuws.
    Die hegseth begon ook weer als een volslagen idioot te raaskallen tijdens de herdenking van D-Day. Wat een mongool is dat.
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp Buitenlands nieuws.
    JD Vance deed ook zijn zegje en Keir Starmer was not amused.
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp [Transfers] Buitenland.
    Brighton haalt de 18-jarige Nigeriaanse aanvaller Zadok Yohanna van AIK. Speelt minder dan een jaar in Zweden, half seizoen in het...
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp F1, IndyCar, Nascar Topic.
    Monaco is zelden saai, ja inhalen is onmogelijk, maar een foutje is direct einde verhaal,dat maakt het spannend. België in 1985 ging...
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp F1, IndyCar, Nascar Topic.
    Mercedes maakt er bij Russell een zootje van. Veel coureurs die te snel de pits inrijden, opvallend. Pitstraat is niet anders dan vorig...
  • Eef de Kip
    Eef de Kip reageerde op het onderwerp F1, IndyCar, Nascar Topic.
    Echt saai is het niet moet ik eerlijk zeggen. Hadjar kan het podium halen. Rode vlag
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp F1, IndyCar, Nascar Topic.
    En Antonelli krijgt ook andere Hamilton trekjes: klagen dat de motor slecht klinkt en vervolgens snelste ronde neerzetten
  • J
    Jacco reageerde op het onderwerp Nacompetitie topamateurs.
    NEO redt het niet tegen TEC.
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp F1, IndyCar, Nascar Topic.
    Perez start vanaf de verkeerde plek :)
  • J
    Jacco reageerde op het onderwerp Nacompetitie topamateurs.
    Hectische wedstrijd voor 1500 toeschouwers. Na de 1-2 in de uitwedstrijd werd het 2-3 in Vriezenveen. DETO scoorde de tweede in...
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Buitenlands nieuws.
    De politie van Southampton e.o. wilde drie dagen na de dood van novak in een officieel statement hem nog steeds als dader aanmerken…...
Bovenaan