Laatste bijdragen

  • gevegt
    gevegt waardeerde Hankie's bericht in het onderwerp Even oefenen met Leuk Leuk.
    Wonen gewoon allemaal in Rotterdam
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Het FC Groningen Nieuwstopic.
    En die duels zijn zaterdag a.s. en woensdag 10 juni, eerst in Groningen
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Nacompetitie topamateurs.
    IJsselmeervogels wint met 0-7 bij ADO'20... Rijnvogels verlsaat Excelsior Maassluis met 2-1
  • Miramar
    Miramar reageerde op het onderwerp Even oefenen.
    Na een helft had ik er wel genoeg van.
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Tennis.
    Ze verloor de laatste 10 games op rij... Gaf in de persconferentie aan dat ze op dit moment wil stoppen met tennis. Nou zal dat in de...
  • gevegt
    gevegt waardeerde BlauwVinger's bericht in het onderwerp Even oefenen met Leuk Leuk.
    Flower of Scotland met een xylofoonensemble...
  • JFK
    JFK waardeerde BlauwVinger's bericht in het onderwerp Even oefenen met Haha Haha.
    Flower of Scotland met een xylofoonensemble...
  • JFK
    JFK waardeerde erka's bericht in het onderwerp Even oefenen met Leuk Leuk.
    Wat is dat toch voor een kolder met dat Wilhelmus elke keer. Tenenkrommend. Volkomen verkracht, veel te langzaam door die gitaarpieler.
  • Hankie
    Hankie reageerde op het onderwerp Even oefenen.
    Wonen gewoon allemaal in Rotterdam
  • zwammy
    zwammy reageerde op het onderwerp Even oefenen.
    Prima idee om tegen dat soort landen te voetballen
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Even oefenen.
    Zo te horen heeft Algerije een hoop veiligelanders meegenomen naar De Kuip.
  • Bernardo
    Bernardo reageerde op het onderwerp Go Ahead Eagles.
    Oosting moet de opvolger worden met Uneken als assistent
  • Abubakari
    Abubakari reageerde op het onderwerp Het FC Groningen Nieuwstopic.
    Net naar de finale om het algeheel kampioenschap voor de -21 teams geweest. Najaarskampioen Groningen won met 3-1 van voorjaarskampioen...
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Even oefenen.
    En Koeman ook niet.
  • Bernardo
    Bernardo waardeerde erka's bericht in het onderwerp Even oefenen met Leuk Leuk.
    Wat is dat toch voor een kolder met dat Wilhelmus elke keer. Tenenkrommend. Volkomen verkracht, veel te langzaam door die gitaarpieler.
Bovenaan