Laatste bijdragen

  • gevegt
    gevegt reageerde op het onderwerp Opmerkelijk voetbalnieuws.
    Plop! (y)
  • gevegt
    gevegt waardeerde Bonehead's bericht in het onderwerp Opmerkelijk voetbalnieuws met Leuk Leuk.
    2 a 3 glaasjes wijn. Wat een amateur! Als je na 2 de tel kwijt bent belooft dat weinig goeds. Gewoon een kissie halve liters voor de...
  • Bonehead
    Bonehead reageerde op het onderwerp Opmerkelijk voetbalnieuws.
    2 a 3 glaasjes wijn. Wat een amateur! Als je na 2 de tel kwijt bent belooft dat weinig goeds. Gewoon een kissie halve liters voor de...
  • gevegt
    gevegt reageerde op het onderwerp F1, IndyCar, Nascar Topic.
    Mercedes was weer heel snel. De rest zit wel lekker dicht bij elkaar.
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Weekendvoetbal.
    Als je meerdere keren post dat ik zaterdagverenigingen op zondag iets wil laten doen terwijl ik dat in het laatste door jou geciteerde...
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp F1, IndyCar, Nascar Topic.
    Mercedes op 1/2, McLaren 3/4, Ferrari 5/6, RedBull 7/8 Sprint morgen om 18.00
  • Bonehead
    Bonehead reageerde op het onderwerp 2. Bundesliga en lager.
    De hoogmis van het voetbal. Uiteraard kan mij die wedstrijd van die avond gestolen worden. Het draait om die wedstrijden morgenmiddag!
  • Bonehead
    Bonehead reageerde op het onderwerp Weekendvoetbal.
    Bedankt voor deze waardevolle toevoeging. Het is overdreven: Het hadden er ook 24 kunnen zijn. Ik. heb gegoocheld naar foto's en video's...
  • Friesland
    Friesland reageerde op het onderwerp Kies je Renner Giro.
    Etappe 14: Enric Mas
  • gevegt
    gevegt waardeerde JMD's bericht in het onderwerp 2. Bundesliga en lager met Leuk Leuk.
    Essen wint de eerste ontmoeting in de PO 2/3.Liga met 1-0. Dinsdag de return in Fürth
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp 2. Bundesliga en lager.
    Essen wint de eerste ontmoeting in de PO 2/3.Liga met 1-0. Dinsdag de return in Fürth
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Serie A.
    Eigenlijk worden al die Italiaanse logo's verkloot...
  • gevegt
    gevegt reageerde op het onderwerp Serie A.
    Hij / zij is kaler geworden.
  • PES5
    PES5 waardeerde erka's bericht in het onderwerp Andere buitenlandse competities met Leuk Leuk.
    FC Kopenhagen heeft zowaar nog Europees voetbal gehaald. Ze wonnen met 3-1 na verlenging bij Brondby. Brondy was 4e (van de 6) van de...
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Serie A.
    Van het nieuwe logo van Atalanta wordt ik ook niet echt vrolijk.
Bovenaan