Ziggo Sport en Fox Sport

SanMark.

Well-known member
Wat hebben ze toch zeer leuke docu's op Ziggo Sport.

Nu eentje over de Celtics en de Lakers.
 

Joost

Well-known member
Al een paar weken de Nations League volleybal. Dadelijk Zweden v Nederland in het handbal.

En als je zin hebt daarna ook nog integraal Numancia v Valladolid.

Ze zijn goed bezig daar!
 

Abubakari

Well-known member
Wat voegt Hugo Borst nu eigenlijk toe als analist? Een zure rancuneuze Spartaan die zijn azijn zeikt omdat hij vrijdag naar Sparta-Volendam moest ipv op zaterdag naar Ajax-Sparta omdat Emmen zijn club uit de eredivisue heeft geknikkerd. Dat heeft Hugo Borst duidelijk nog niet verwerkt. Het was op het genante af gister. En als hij dan daar omheen voetbalinhoudelijk nog iets te melden heeft, maar dat ook al niet. Die mensen zitten daar om dingen te vertellen die wij gewone sterveling die niet op topniveau gespeeld hebben ontgaan. Maar het enige wat Hugo Borst doet is klagen en badinerend doen of dingen zeggen die we zelf ook wel weten of zien.

En dan die commentator, Vincent Schildkamp, die het de hele wedstrijd over Glen Bel had. BIJL heet ie, niet Bel.
Volgende keer als Hugo Borst in de studio zit maar gewoon weer zappen of het geluid uit.
 

Batigoal

Well-known member
Wat voegt Hugo Borst nu eigenlijk toe als analist? Een zure rancuneuze Spartaan die zijn azijn zeikt omdat hij vrijdag naar Sparta-Volendam moest ipv op zaterdag naar Ajax-Sparta omdat Emmen zijn club uit de eredivisue heeft geknikkerd. Dat heeft Hugo Borst duidelijk nog niet verwerkt. Het was op het genante af gister. En als hij dan daar omheen voetbalinhoudelijk nog iets te melden heeft, maar dat ook al niet. Die mensen zitten daar om dingen te vertellen die wij gewone sterveling die niet op topniveau gespeeld hebben ontgaan. Maar het enige wat Hugo Borst doet is klagen en badinerend doen of dingen zeggen die we zelf ook wel weten of zien.

En dan die commentator, Vincent Schildkamp, die het de hele wedstrijd over Glen Bel had. BIJL heet ie, niet Bel.
Volgende keer als Hugo Borst in de studio zit maar gewoon weer zappen of het geluid uit.

Dat is toch standaard bij Borst? Tijdens het WK zat hij ook alleen maar te chagrijnen en negatief te zijn over veel landen nadat zijn Duitsland eruit was gevlogen.
 

Makanaky

Well-known member
Glenn Belder bedoel je, die drummer in de studio waar ook die onbedoeld grappige Sparta Piet zit?
 

Abubakari

Well-known member
Dat is toch standaard bij Borst? Tijdens het WK zat hij ook alleen maar te chagrijnen en negatief te zijn over veel landen nadat zijn Duitsland eruit was gevlogen.

Doe mij de helft van zijn gage en ik doe dubbel zo chagrijnig, en als Ajax punten heeft laten liggen vier dubbel zo chagrijnig.
Borst kan niks, het is hetzelfde als Ali B. of Guus Meeuwis of zo'n andere B Nederlander uitnodigen bij zo'n WK programma, ze hebben er niks te zoeken.
 

Abubakari

Well-known member
Dat geloof ik best, ik heb ook wel boeken gelezen die hij geschreven heeft en die ik wel prima te doen vond, maar dat eeuwig verongelijkte klagerige chagrijnige gezanik van hem op tv trek ik niet.
 

gevegt

Well-known member
Dat geloof ik best, ik heb ook wel boeken gelezen die hij geschreven heeft en die ik wel prima te doen vond, maar dat eeuwig verongelijkte klagerige chagrijnige gezanik van hem op tv trek ik niet.

Toch wel opmerkelijk dat hij dat dus helemaal niet op de radio doet. Dan loopt hij nooit te janken.
 

Abubakari

Well-known member
Ik heb de indruk dat hij op tv in een bepaalde rol kruipt, sowieso is het iemand met verschillende gezichten, want ik erger me vaak aan hem, maar ik vind hem soms ook best goed in wat ie doet. Maar op tv (ook tijdens het afgelopen WK, al heb ik toen vrij weinig naar dat programma gekeken) vind ik hem meestal een vreselijke ouwe zeur.
 

gevegt

Well-known member
Ik heb de indruk dat hij op tv in een bepaalde rol kruipt, sowieso is het iemand met verschillende gezichten, want ik erger me vaak aan hem, maar ik vind hem soms ook best goed in wat ie doet. Maar op tv (ook tijdens het afgelopen WK, al heb ik toen vrij weinig naar dat programma gekeken) vind ik hem meestal een vreselijke ouwe zeur.

Uit principe ben ik het niet met je eens, maar wat betreft het WK heb je gelijk. Dat andere programma heb ik nog nooit gezien.
 

Atreides

Well-known member
Wat voegt Hugo Borst nu eigenlijk toe als analist? Een zure rancuneuze Spartaan die zijn azijn zeikt omdat hij vrijdag naar Sparta-Volendam moest ipv op zaterdag naar Ajax-Sparta omdat Emmen zijn club uit de eredivisue heeft geknikkerd. Dat heeft Hugo Borst duidelijk nog niet verwerkt. Het was op het genante af gister. En als hij dan daar omheen voetbalinhoudelijk nog iets te melden heeft, maar dat ook al niet. Die mensen zitten daar om dingen te vertellen die wij gewone sterveling die niet op topniveau gespeeld hebben ontgaan. Maar het enige wat Hugo Borst doet is klagen en badinerend doen of dingen zeggen die we zelf ook wel weten of zien.

Heel ergerlijk inderdaad.

Verder was de nederlaag van Fc Emmen ook niet echt een verrassing. Ajax doet het vrijwel altijd goed tegen ploegen die willen voetballen. Dat zag je al tegen Standaard Luik. Dan kun je niet verwachten dat het nietige Fc Emmen het Ajax in de Arena heel moeilijk maakt. Terwijl ze vorige week tegen AZ nog gewoon heel veel grote kansen hebben gecre?erd (de overwinning was verdient, maar 1-4 was zeer geflatteerd), dus om het nu over een campingelftal te hebben...

Maar goed, vandaag gaat Hugo nog eens lekker over zijn uitspraken heen

Emmen speelde niet eens als een campingelftal: het was erger
Ondanks Anco Jansen heb ik eind juli in mijn voorspelling FC Emmen als 18de laten eindigen. E?n goede voetballer is een beetje weinig voor een hogere positie. Ik heb ze nu drie keer zien spelen, zag nog twee aardige spelers en een keeper met potentie, maar ik blijf erbij: FC Emmen wordt laatste.

Zaterdagavond, in de Arena, was het lachwekkend. De promovendus had Ajax drie dagen voor de return tegen Dinamo Kiev natuurlijk pijn moeten doen, maar meer dan negen overtredingen maakten de lieverds van FC Emmen niet. Het was een beleefdheidsbezoek, waarbij voor en na de oorwassing gezellig foto’s van Amsterdam bij nacht werden gemaakt, leuk voor later.

Ajax, spelend op 70 procent, was genadig. Het werd geen 10-0 maar 5-0. Aan hun reacties te zien vonden de toeristen uit Emmen dat all in the game. Sightseeing mag nou eenmaal wat kosten.

Er viel iets op. Twee spelers neigen naar corpulentie. De door mij gewaardeerde Anco Jansen en Keziah Veendorp, die ook best aardig kan voetballen. Ik zei daar wat van op bezoek bij FOX. Kenneth Perez en Hans Kraay jr. was het ook opgevallen dat de heren bepaald geen afgetrainde indruk maakten.
Nou, dat beviel trainer Dick Lukkien helemaal niet. Hij is er niet van gediend dat zijn jongens worden weggezet als een campingelftal.

Maar het was niet eens een campingelftal. Het was erger.

Maar vooruit, Dick Lukkien. Hoe moeten we het optreden van zaterdagavond dan noemen? Kom op man. Jullie doen mee aan de eredivisie, ik neem FC Emmen serieus. Jij neemt jouw club ook serieus, las ik na de nederlaag tegen AZ. Zinnetje uit de Volkskrant waaruit ik opmaak dat jij de zaken professioneel aanpakt: ‘Emmen heeft voor hem (doelman Kjell Scherpen) een mediastop ingelast’.

Een mediastop. Dan hoor je erbij hoor, want dat soort dingen doen ze bij Ajax, PSV en Feyenoord ook. Daar maken ze ook gebruik van een di?tist en trainen ze besloten. Vind ik ook iets voor Emmen. Besloten trainingen. Heel veel besloten trainingen.
https://www.ad.nl/dossier-eredivisie/emmen-speelde-niet-eens-als-een-campingelftal-het-was-erger~add70c27/
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Ziggo Sport en Fox Sport

Zoveel clubs zijn de afgelopen jaren toerist geweest in de ArenA. Inclusief Feyenoord. Sparta verloor deze eeuw met 9-0 in de ArenA.
 
Bovenaan