Wielerkenner 2017: Ronde van Vlaanderen (zondag 2/4, 10:45)

Friesland

Well-known member
Zondag wordt de Ronde van Vlaanderen verreden, een koers georganiseerd door Flanders Classics. Vlaanderens Mooiste start dit jaar niet in Brugge, maar in Antwerpen. In voorgaande edities liet de organisatie de provincie Antwerpen compleet links liggen. Vanuit Antwerpen wordt zo snel mogelijk naar Oost-Vlaanderen gereden, waarna de koers zich verder afspeelt in Oost- en West-Vlaanderen, met een kort uitstapje naar Henegouwen. De finish is dit jaar in Bevere in de gemeente Oudenaarde.

Wat moet je doen:
Je mag acht renners kiezen. Voor ieder van deze renners die de top-25 haalt krijg je punten voor het Voorjaarsklassement.
Als je meer dan acht renners benoemd, dan gelden de extra genoemde renners als reserves. Reserves zijn voor het geval renners van jouw team niet van start gaat.
Als jouw team de top-10 van het wedstrijdklassement haalt, dan krijg je punten voor het Algemeen Klassement.

Offici?le website: http://www.rondevanvlaanderen.be/nl/rvv/elite-mannen
Startlijst: http://www.rondevanvlaanderen.be/sites/default/files/pdf/participants_men_elite_rvv2017.pdf
 
Laatst bewerkt:

Maasveld

Well-known member
Peter Sagan
Greg Van Avermaet
Tiesj Benoot
Niki Terpstra
Philippe Gilbert
Oliver Naesen
Alexander Kristoff
John Degenkolb

Zdenek Stybar
Sep Vanmarcke
 
Laatst bewerkt:

SanMark.

Well-known member
Peter Sagan
GvA
Tom Boonen
Z. Stybar
S. Vanmarcke
J. Stuyven
L. Dubrigde
A. Kristoff

John Degenkolb
Stijn Vandebergh
 

Maasveld

Well-known member
Is het nou echt zoveel moeite om daar de juiste wielrenner in te zien ?

We spelen dit spel met 4 of 5 man. Lijkt mij dat het meer dan overzichtelijk genoeg is.
Ik weet niet of Friesland ook een formulesheet van Excel gebruikt. Ik destijds wel en ik was de meeste tijd kwijt met het verbeteren/aanvullen van namen.

Ik heb het idee dat je het erom doet om over een tijdje weer de RSDG uit te kunnen hangen.
 

SanMark.

Well-known member
Ik weet niet of Friesland ook een formulesheet van Excel gebruikt. Ik destijds wel en ik was de meeste tijd kwijt met het verbeteren/aanvullen van namen.

Ik heb het idee dat je het erom doet om over een tijdje weer de RSDG uit te kunnen hangen.

Als jij dat wil denken, moet het maar zo zijn.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Peter Sagan
Philippe Gilbert
Alexander Kristoff
Greg van Avermaet
Tiesj Benoot
Zdenek Stybar
John Degenkolb
Tom Boonen
---
Sep Vanmarcke
Niki Terpstra
Oliver Naesen
 

Friesland

Well-known member
Als je die fout wil rekenen.

Dan doe je best maar.

Ik constateer alleen. In principe moet je voor en achternaam noemen, maar ik ben daar altijd soepel in. Ook dit keer zal ik er wel wat mooist van maken. Overigens moet het een hoofdletter V zijn: hij is Belg.

En ja, mocht er een twijfelgeval zijn, dan ben je de sjaak: bij twijfelgevallen telt de slechtste klassering, niet de bekendste renner.
 
Laatst bewerkt:

Friesland

Well-known member
Dat snap ik niet.

Ik ook niet, maar zo is de naamgeving in Belgi?, net zoals ze in o.a. China, Korea, Japan en Hongarije de familienaam de voornaam vormt en de roepnaam de achternaam.
In Belgi? vindt je meneer Van Dijk dan ook onder de V en niet onder de D, zoals in Nederland, en zo vind je meneer De Boer niet onder de B, maar onder de D.
 

André

Well-known member
Greg Van Avermaet
Peter Sagan
John Degenkolb
Philippe Gilbert
Oliver Naesen
Alexander Kristoff
Luke Rowe
Luke Durbridge

Alexei Lutsenko
S?ren Kragh Andersen
Guillaume van Keirsbulck
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Alexander Kristoff
Greg Van Avermaet
Peter Sagan
Tom Boonen
Sep Vanmarcke
Dylan van Baarle
Zdenek Stybar
Philippe Gilbert

Tiesj Benoot
Jasper Stuyven
 

Pascallovic

Well-known member
Peter Sagan
Greg van Avermaet
Philippe Gilbert
Zdenek Stybar
Tiesj Benoot
Ian Stennard
Matthew Hayman
Edvald Boasson Hagen


Alexander Kristoff
John Degenkolb
Tom Boonen
Sep van Marcke
Jens Keukeleire
Niki Terpstra
 

PES5

Administrator
Forumleiding
SAGAN, Peter
BOONEN, Tom
VANMARCKE, Sep
THEUNS, Edward
VAN AVERMAET, Greg
BOASSON HAGEN, Edvald
STUYVEN, Jasper
GILBERT, Phillippe

Reserve:
BRESCHEL, Matti
ERVITI OLLO, Imanol
 

Friesland

Well-known member
Peter Sagan
Alexander Kristoff
Niki Terpstra
Greg Van Avermaet
Oliver Naesen
Lars Boom
Sep Vanmarcke
Zdenek Stybar

Tiesj Benoot
Ian Stannard
Michael M?rk?v
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Volgens mij was ik de enige met Van Baarle, dus ik denk dat hij mij de overwinning brengt.
 
Bovenaan