Wedstrijdshirts 22/23

JMD

Well-known member
Bizar, al die Puma derde shirts allemaal hetzelfde format en dan voor € 140,- verkopen.
Geen 140 euro, maar 90...
Je kan idd een "authentic" shirt kopen, dan betaal je 140, maar je kan hem ook voor 'slechts' 90 euro kopen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wel een hele verbetering dit shirt zo zonder PSV logo. Jammer van de letters.
 

Joost

Well-known member
Dan mag je mij uitleggen wat dan de reden is dat men zo'n 3e shirt uitbrengt. "Vroeger" hield men het op een thuis- en een uitshirt.
Die tenaamstelling klopt al niet. Iedere club heeft een tenue en als dat een conflict oplevert met de tegenstander dan is er een tweede tenue met afwijkende kleuren.

In de Belgische lagere klasse is het de thuisploeg die in geval van een conflict haar tweede tenue aan moet trekken bijvoorbeeld.

Het zou ook echt verboden moeten worden om zonder geldige reden niet het eigen tenue te dragen (zoals Roda deed bij de Graafschap...).
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Daarom heb ik ook geen probleem met het aparte logo op het uitshirt van Heerenveen. Als we dat vijf keer zien in een seizoen is het veel. Zwolle, Heracles, Willem II en PSV uit, volgens mij hebben we verder het thuisshirt aan.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Daarom heb ik ook geen probleem met het aparte logo op het uitshirt van Heerenveen. Als we dat vijf keer zien in een seizoen is het veel. Zwolle, Heracles, Willem II en PSV uit, volgens mij hebben we verder het thuisshirt aan.
PSV ook gewoon thuistenue.

Gaat slechts om 3 duels inderdaad.
 

Mario

Well-known member
De webshop is onbereikbaar vandaag 😀 Maar wel een mooi shirt, beter dan dat afschuwelijk lelijke 3e tenue van PSV.
 

JMD

Well-known member
Ben nooit zo van de filmpjes, maar dit filmpje is idd erg gaaf. En een mooi shirt ook.

Ja, die van PSV is wel een flater ja, maar het is een Puma-brede actie, er zijn al clubs die geweigerd hebben dat 3e shirt te gaan dragen
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Jezusgristus, wat heeft Barcelona een verschrikkelijk nieuw thuisshirt. Ik durf het niet eens te plaatsen.

edit: Alvast sorry700x1060-23100m-1.jpg
 
Bovenaan