Wedstrijdshirts 22/23

Batigoal

Well-known member
Vind je het echt mooi? Die grijze strepen en dat logo zo knullig op beide banen?

Gemiste kans om dat logo mooi in het midden te plaatsen, zoals het ook was en die grijze strepen passen ook niet bij dit shirt. Heb veel mooiere Ajax tenues gezien.
Ik vind het oprecht mooi, ja. Mijn eerste reactie was dat ik niet enthousiast was van de witte hals, maar naar mate ik meer foto's zat vond ik het wel een mooi shirt.
 

Mario

Well-known member

Doet me denken aan het shirt van de jaren '90....
PSV blijft maar zoeken naar wat het wil, óf helemaal rood (jaren '80), of roodwitgestreept (jaren '70/en sinds eind jaren '90) of deze variant...
Ik vind het zwak, je thuisshirt mag imo niet veranderen (op kleine details na). Uit kan je (binnen grenzen) klooien wat je wilt wat mij betreft.
Mee eens. Het is op zich wel een mooi shirt, maar er zit totaal geen vaste lijn in.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Is er echt helemaal niemand die bij het Ajax uitshirt dacht: Dit is wel heel erg Club Brugge?
 

Abubakari

Well-known member
Is er echt helemaal niemand die bij het Ajax uitshirt dacht: Dit is wel heel erg Club Brugge?
Nee, wel “komt Satyr daar na 2,5 maand nog eens mee?”
Mooiste uitshirt in tijden en noem mij een uitshirt wat geen enkele andere club heeft.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Nee, wel “komt Satyr daar na 2,5 maand nog eens mee?”
Mooiste uitshirt in tijden en noem mij een uitshirt wat geen enkele andere club heeft.
Ik kan me een storm aan kritiek richting Birmingham herinneren, omdat die een wit shirt met een rode baan hadden als uitshirt. Kon echt niet.
 

Abubakari

Well-known member
Ik kan me een storm aan kritiek richting Birmingham herinneren, omdat die een wit shirt met een rode baan hadden als uitshirt. Kon echt niet.
Ik kan me niet eens heugen dat Birmingham ooit in een Ajax shirt ging spelen (en het boeit me ook niet, hooguit een mooi eerbetoon) en die paar holle vaten die het hardst klinken neem je toch niet serieus?

Ik kan me wel herinneren dat Heerenveen in een Ajax shirt ging spelen, best komisch, alleen vonden de Fean fans dat dan weer niet leuk.
 

Joost

Well-known member
Ik kan me niet eens heugen dat Birmingham ooit in een Ajax shirt ging spelen (en het boeit me ook niet, hooguit een mooi eerbetoon) en die paar holle vaten die het hardst klinken neem je toch niet serieus?

Ik kan me wel herinneren dat Heerenveen in een Ajax shirt ging spelen, best komisch, alleen vonden de Fean fans dat dan weer niet leuk.

Dat was echt hilarisch, ik weet nog goed dat die spelers toen de kleedkamers uitkwamen in Kerkrade en we heel erg hebben gelachen.
 

delmaestro

Well-known member
Ze hebben weer wat bedacht in Arnhem. In alle eerlijkheid: ik vind het best een aardig tenue, zeker na dat gedrocht van vorig seizoen. Maar het is voor mijn gevoel niet authentiek Vitesse. Daarvoor wijken de strepen net teveel af van hoe het hoort te zijn...

109364_nike-vitesse-thuisshirt-2021-2022_1.jpg
 
Bovenaan