Wedstrijdshirts 22/23

JMD

Well-known member

Doet me denken aan het shirt van de jaren '90....
PSV blijft maar zoeken naar wat het wil, óf helemaal rood (jaren '80), of roodwitgestreept (jaren '70/en sinds eind jaren '90) of deze variant...
Ik vind het zwak, je thuisshirt mag imo niet veranderen (op kleine details na). Uit kan je (binnen grenzen) klooien wat je wilt wat mij betreft.
 

JMD

Well-known member
Psv heeft toch nooit een vast thuis shirt gehad, dus dan kun je er ook niet aan vast zitten.
Nee, dat bedoel ik inderdaad... Overigens tot half jaren '80 wel... En sinds zo sinds 1998 ook weer datzelfde type shirt. (los van het jubileumseizoen) Ik snap niet dat ze op die manier doorgaan.
 

JMD

Well-known member
Lekker filmpje, mooi shirt. Niets mis mee!
Zeker.

Alleen gaan die filmpjes me wel steeds meer tegenstaan. Niet alleen bij Ajax hoor, zo ongeveer elke club presenteert shirts, spelers enz via filmpjes. Elke club geeft daarin aan dat 'zij' uniek zijn...
 

Maasveld

Well-known member
Zeker.

Alleen gaan die filmpjes me wel steeds meer tegenstaan. Niet alleen bij Ajax hoor, zo ongeveer elke club presenteert shirts, spelers enz via filmpjes. Elke club geeft daarin aan dat 'zij' uniek zijn...
Vaak is het ook nog zo dat het shirt zelf niet fatsoenlijk in beeld wordt gebracht. Dan schiet je je doel dus echt voorbij.
 

JMD

Well-known member
Vaak is het ook nog zo dat het shirt zelf niet fatsoenlijk in beeld wordt gebracht. Dan schiet je je doel dus echt voorbij.
Jep.

Waar ik het filmpje wel vond werken was bij die actie van Ajax dat ze de kampioensschaal omsmolten. Daar heeft het toegevoegde waarde, dat je het echt zag gebeuren.
 

Mario

Well-known member
Zeker.

Alleen gaan die filmpjes me wel steeds meer tegenstaan. Niet alleen bij Ajax hoor, zo ongeveer elke club presenteert shirts, spelers enz via filmpjes. Elke club geeft daarin aan dat 'zij' uniek zijn...
En in het Engels, dat is ook hip.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Lekker filmpje, mooi shirt. Niets mis mee!

Vind je het echt mooi? Die grijze strepen en dat logo zo knullig op beide banen?

Gemiste kans om dat logo mooi in het midden te plaatsen, zoals het ook was en die grijze strepen passen ook niet bij dit shirt. Heb veel mooiere Ajax tenues gezien.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Maken ze er volgend jaar eentje waar het wel klopt en verkoop je er weer een hoop.
 

Maasveld

Well-known member
Vind je het echt mooi? Die grijze strepen en dat logo zo knullig op beide banen?

Gemiste kans om dat logo mooi in het midden te plaatsen, zoals het ook was en die grijze strepen passen ook niet bij dit shirt. Heb veel mooiere Ajax tenues gezien.
Dat logo op die manier ziet er inderdaad echt niet uit.
 

Abubakari

Well-known member
Vind je het echt mooi? Die grijze strepen en dat logo zo knullig op beide banen?

Gemiste kans om dat logo mooi in het midden te plaatsen, zoals het ook was en die grijze strepen passen ook niet bij dit shirt. Heb veel mooiere Ajax tenues gezien.
De plek van het logo verwijst naar het shirt van 1985-87.
football_shirt_22371_1_362x463x1.jpg
Ik ben ook niet erg enthousiast over dit nieuwe shirt wat een combi is van grofweg 1972 en 1986.
Had liever een 2021 versie van dit shirt gezien.
Wedstrijdshirt-nummer-13.-Le-coq-Sportif-seizoen-1981-1982..jpg
 

BlauwVinger

Well-known member
Variaties op een thema:

SO9Oh0x.jpg


mZDKhU9.jpg


Cpm7ccC.jpg
 
Bovenaan