Wedstrijdshirts 22/23

fr-keff

Active member
We kunnen weer los!

vitesse-uitshirt-2017-2018.png

ajax-tenue-2017-2018-b.jpg

az-thuisshirt-2017-2018.png


GELEKTE VERSIE
feyenoord-uitshirt-2017-2018.jpg

fc-twente-thuistenue-2017-2018.jpg
 

Jozsef

New member
Hahaha, dat Vitesse gedrocht... En laat ons uitshirt geen hoax zijn. Prachtig shirt zeg!
 

Batigoal

Well-known member
De gouden details bij AZ vind ik wel goed eruit zien. Die van Vitesse ziet er een beetje goedkoop uit. Niet echt bijzonder voor een jubileumshirt.
 
G

Gast

Guest
Hoop dat het thuistenue van Ajax eigenlijk niet of nauwelijks veranderd, vind het wel mooi zo met die strepen op de zijkant in plaats van op de schouder.
 

JFK

Well-known member
Hahaha, dat Vitesse gedrocht... En laat ons uitshirt geen hoax zijn. Prachtig shirt zeg!

Ik vind dat shirt van Vitesse wel mooi eigenlijk. Die van AZ is pas goed lelijk!
Wat ons uitshirt betreft, dat ben ik met je eens. Prachtig!
 

Jozsef

New member
Dat shirt van Vitesse is zoals vroeger op gym: Een wit t-shirt met een blauwe band om je nek. De tegenstander in de gymzaal speelde zonder zo'n band.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Dat uitshirt van Feyenoord doet me denken aan dat van Duitsland een tijdje terug, alleen dan met groen ipv rood.
 

delmaestro

Well-known member
Het uitshirt van Vitesse is inderdaad het shirt zoals ze dat 125 jaar geleden hadden. Het geel zwart kwam pas vroeg in 20e eeuw geloof ik.

Dit is het nieuwe thuisshirt:

thuisshirt-tbv-webshop.png



thuisshirt-tbv-webshop-achterkant.png


Dit shirt werd overigens al in de bekerfinale gedragen, met de alternatieve zwarte broek en kousen:

azvit_17.jpg
 

JMD

Well-known member
Mij benieuwd met wat voor lelijk uitshirt PSV aan komt zetten... Ik hoop dat we weer in het Philipsblauw gaan spelen...
 
Bovenaan