Wedstrijdshirts 22/23

Batigoal

Well-known member
Torpedo Moskou speelt in speciale uitshirts vanwege het coronavirus:

EbxeUDhWAAARoU8
 

Maasveld

Well-known member


Hoe verzin je zo iets?
 

JMD

Well-known member
Het nieuwe PSV shirt kost 140 Euro :oops:
Dat is de halve waarheid.

Even het hele verhaal: PSV speelt vanaf komend seizoen in Pumashirts (laatste jaren in Umbro) en die blijken dus 2 versies van een shirt op de markt te brengen. Het échte shirt zoals dat ook door de spelers gedragen gaat worden, met allerlei 'snufjes' zoals betere ventilatie enz... Dat shirt is idd 140 euro (belachelijk duur...). Ze brengen ook een shirt dat er ongeveer hetzelfde shirt uit zonder die snufjes, dan betaal je 90 euro. Nog steeds een boel geld...

Overigens vind ik die snufjes bij dit shirt er spuuglelijk uitzien, er zitten 'ventilatiegaatjes' (althans, daar vind ik het op lijken) aan de voorkant net onder de schouder. Omdat ze rood zijn geven ze nogal af tegen de witte baan. Wel mooi vind ik aan het shirt (beide versies) dat er het logo van Eindhoven in de rode baan is verwerkt.
 

Abubakari

Well-known member


Hoe verzin je zo iets?
Gerucht gaat dat Ajax ook een soortgelijk dronkemansdesign krijgt.
Is wel trend, iconische shirts verkrachten, zie ook het Barca shirt van dit seizoen of het Juve shirt.
 

Abubakari

Well-known member
Ajax is ooit wel begonnen in rood wit gestreepte shirts, maar omdat Sparta al zulke shirts had is Ajax overgestapt naar het huidige shirt.
 

ALenstra

Well-known member
Hoe krijg je mensen zo gek om in een wit pak en muts bij FC Utrecht de tribune op te gaan? Gratis kaartjes?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Away shirt zegt Satyr, dus dan zal het wel het fuort shirt zijn.
 
Bovenaan