[VK League] Algemeen Topic

Abubakari

Well-known member
Wat is onze deadline ook weer? Ben er nog niet uit wie Henk Veerman moet vervangen en Heerenveen is ook nog druk bezig geloof ik.
 

Abubakari

Well-known member
Warner Hahn is niet langer keeper van
Go Ahead Eagles.De eredivisieclub meldt
dat Hahns contract vanwege een verschil
van inzicht in onderling overleg per
direct ontbonden is.

Mag ik Hahn ook wisselen?
 

Mario

Well-known member
Er is uiterlijk morgen ook nog een wissel in de linie mogelijk, als dit nog niet is gedaan? Ik heb nog geen linie wissel uitgevoerd bij de keepers, en nu ook Hahn vertrekt, zou ik daar dus nog twee wissels willen doorvoeren.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Er is uiterlijk morgen ook nog een wissel in de linie mogelijk, als dit nog niet is gedaan? Ik heb nog geen linie wissel uitgevoerd bij de keepers, en nu ook Hahn vertrekt, zou ik daar dus nog twee wissels willen doorvoeren.
Ja, dat mag allemaal. 5 februari is de deadline
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Mijn pc staat bij de pc dokter. Waarschijnlijk staan niet voor maandag de opstellingen in het topic
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Mannen, hoe willen jullie verder? Ik heb geen enkel probleem om dit spel voort te zetten, maar wel om dat elk weekend te gaan doen. In verband met darten zit ik vaak ik tijdnood, want ik moet vrijdag vanaf 19:00 darten, ben dan vaak niet voor 01:00 thuis en 20 zaterdagen per jaar zaterdag ben ik van 08:00 tot 00:00 onderweg voor de landelijke competitie. Daar zit dus echt vrijwel nul ruimte om alle opstellingen te plaatsen en bij te houden.

Ik weet niet hoe @FC Zwolle Ole qua tijd zit? Dat we dit spel samen oppakken, of dat we in mijn drukke weekend de 'lightversie' van de afgelopen week spelen? Dus twee spellen naast elkaar, met een aparte ranglijst etc?

Is er vanuit de deelnemers nog animo om door te gaan?
 

Mario

Well-known member
Ik wil wel graag door als jij dat ook wilt. Het hoeft van mij niet elk weekend, en mag wat meer over het seizoen verspreid worden. De laatste weken waren er nu geen wedstrijden meer. De light versie spreekt mij niet zoveel aan.

Wellicht een idee om er weer een soort Champions league model van te maken, zoals in de begin jaren, of hebben we daar nu te weinig deelnemers voor? Toen speelden we ook niet elke week.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik wil wel graag door als jij dat ook wilt. Het hoeft van mij niet elk weekend, en mag wat meer over het seizoen verspreid worden. De laatste weken waren er nu geen wedstrijden meer. De light versie spreekt mij niet zoveel aan.

Wellicht een idee om er weer een soort Champions league model van te maken, zoals in de begin jaren, of hebben we daar nu te weinig deelnemers voor? Toen speelden we ook niet elke week.
Ja, dat was vroeger de opzet, toen heette het ook VI CL oid. Voor elke speelronde in de echte CL, hadden we dan een speelronde in dit spel.

Ik weet pas over een maand of twee welke zaterdag ik bezet ben, dan plan ik daar de wedstrijden wel omheen.
 

Abubakari

Well-known member
Ik hoop eigenlijk dat we gewoon de eredivisierondes blijven spelen. Alleen CL dagen is wat weinig vind ik. En het geeft de eredivisie wel wat extra spanning, hopen dat Noppert de nul houdt, dat Meulensteen een doelpunt maakt, het zijn zaken waar ik anders niet warm of koud van word.
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Als @FC Zwolle Ole mee helpt moet dat wel lukken. Al was het alleen het tellen op zaterdag.
Nou ik doe al zo veel aan het bijhouden.
Heb zelf ook een Pool met dezelfde regels als bij Friesland alleen bij mij mag je dan 5 euro inzetten.
Maar denk dat ik nog wel een gaatje kan maken om het bij te gaan houden.
Vind het zelf ook leuker als er tijdens de eredivisie wedstrijden gespeeld gaat worden
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5
Bovenaan