VBOOKIE Wie is het bokje in de derde divisie?

Abubakari

Well-known member
Wie van de drie wordt veroordeelt tot nacompetitie tegen degradatie?

5b01ef9bc83eb-3divisie.png

Laatst bewerkt:

De Groene Scout

Well-known member
Ik heb er zelf om gevraagd, maar dit is wel een hele lastige.
HBS lijkt mij wel safe. Als het daar op het veld nog even spannend wordt, zal de 'gun'factor wel meespelen en wordt het minimaal een gelijk spel.
Doelsaldo van HBS is beduidend beter dan dat van Quick'20 en HSC'21.
HSC'21 en Quick'20 moeten beide vol voor de winst gaan en van elkar bijhouden hoe dik ze winnen.
HSC'21 staat er nu 3 goals beter voor, maar compleet uit vorm. Met name qua afwerking (veldspel is nog redelijk).
Quick'20 is juist aardig op dreef de laatste tijd.

Ik gok (hoop of droom) erop dat HSC'21 met 3-1 wint en Quick'20 met 4-1.

Unregistere

Well-known member
Dongen, gezellig Brabants sfeerteam. Geef ze een paar kratten bier en het komt wel goed. :p

Dat voordeel heeft HSC '21 ten opzichte van Quick '20, want die mannen van OFC komen niet voor de gezelligheid en hoeven geen bier. HBS krijgt vast wel hulp van Westlandia, dus ik ga voor Quick '20 als bokje!

Unregistere

Well-known member
Is er voor Una nog een kans op promotie of hoe zit dat in die klasses?

Zeker. Die gaan de nacompetitie in, samen met Quick, JVC Cuijk, Jong Almere City FC, Scheveningen, Jong FC Volendam of DVS '33 Ermelo en twee clubs uit het rijtje AFC / De Treffers / FC Lienden / FC Lisse / TEC. Inzet is twee plaatsen in de tweede divisie.

de waan

Well-known member
Ik zie nu pas dat Dongen vier groene stippeltjes en een grijs stippeltje achter zijn naam heeft staan. Misschien moeten we vast een paar kratten bier voor de heenweg schenken?

Unregistere

Well-known member
Zo, 8 voor 2 plaatsen. Dat is lastig.

Twee rondjes overleven, dus valt op zich mee. Maar heel eenvoudig is het uiteraard niet.

Ik zie nu pas dat Dongen vier groene stippeltjes en een grijs stippeltje achter zijn naam heeft staan. Misschien moeten we vast een paar kratten bier voor de heenweg schenken?

Ze hebben zondag Ron en de vertrekkende / stoppende spelers al uitgezwaaid. Dus op zich komen ze denk ik wel in vakantiesfeer naar Haaksbergen.

En er is een leegloop: https://www.bd.nl/sport/leegloop-bij-dongen-viertal-vertrekt-naar-oni~acd46583/

Jacco

Well-known member
Het zegt uiteraard niets voor nu, maar de uitslagen uit de heenwedstrijden zijn vrij duidelijk:

Dongen - HSC'21 1-3
Westlandia - HBS 0-4
OFC - Quick'20 6-1

De verliezende ploegen mogen zich nu revancheren

Bovenaan