VBOOKIE VV Groningen - Zeerobben

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Ze missen inderdaad weer een stuk of 5 basisspelers, maar dat is het hele seizoen al zo. Pauze, 0-0, Zeerobben iets beter.
 

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Hier, een foto als troost.

5c9f98a82867e-IMG_20190330_143430_%282%29.jpg
 

Unregistere

Well-known member
Dit kon je op je klompen aanvoelen als je de posts van Abu goed zou lezen. Ik ben blij dat ik dat heb gedaan en dat de Zeerobben mij daarmee belonen.

Zeerobben, Zeerobben, Zeerobben, beter dan Arjen Robben!
 

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Je mooie theorie ten spijt ligt het meer aan de wisselvalligheid van VVG. Want die afwezigen zijn al heel lang afwezig. En zonder die spelers werd vorige week nog gewonnen. Neemt niet weg dat je deze goed aan hebt gevoeld. Wat ga je met het geld doen? Toch niet op Feyenoord inzetten he?
 

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Als je ons verder gaat teisteren met Famke Louise muziek hef ik 100% belasting over het gewonnen bedrag.
 
Bovenaan