VBOOKIE Quick'20-HSC'21

De Groene Scout

Well-known member
In 2005 voor het laatst gewonnen in Oldenzaal.
Supporters durven er niet eens meer naar toe, want je weet dat je beter bent en toch stap je zonder punten weer in de auto naar huis.
Hele frustrerende potjes.

Abubakari

Well-known member
Quick'20 staat zestiende, HSC'21 negende, gat is 5 punten.

HSC'21 heeft de slechtste uitbalans van de Derde Divisie, 5 gespeeld, 5 verloren.
Quick'20 heeft de slechtste thuisbalans, 5 gespeeld, 4 verloren, 1x winst.

Nou waan en/of Scout, zeg het maar. Of Jacco (die is toch voor Quick'20?).

Unregistere

Well-known member
Ik denk dat HSC '21 wint, maar vanwege de deprimerende voorspelling van Groene Scout zet ik toch in op Quick '20 om teleurstellingen te voorkomen.

Abubakari

Well-known member
Ik denk dat HSC '21 wint, maar vanwege de deprimerende voorspelling van Groene Scout zet ik toch in op Quick '20 om teleurstellingen te voorkomen.

Ons een beetje misleiden en zelf lekker op HSC'21 inzetten, niet netjes van de Groene Scout.

Wedstrijd blijft nog wel even open...
Licht valt uit in de rust. De wedstrijd wordt definitief gestaakt na 45 minuten bij de stand 0–1

De Groene Scout

Well-known member
Een keer moet die negatieve reeks doorbroken worden natuurlijk.
Maar het is nog niet zover. Quick trekt altijd alle registers open om het winnen daar onmogelijk te maken.
Dit keer moest de terreinknecht het licht uitdoen omdat kwik niet in de wedstrijd zat.
Als het duel uitgespeeld wordt bedenken ze wel weer iets anders; vreselijk kutvolk is het.

Kortom; jullie hebben nog alle kans.

Abubakari

Well-known member
In 2005 voor het laatst gewonnen in Oldenzaal.
Supporters durven er niet eens meer naar toe, want je weet dat je beter bent en toch stap je zonder punten weer in de auto naar huis.
Hele frustrerende potjes.
1-3 gratis geld;
Dat hert gratis geld was heb je in die eerste post aardig weten te verbergen. :cab:

deze zit overigens wel heel snel in het archief. :hsv:
Ja, hij stond tussen de oude bookies, toen is ie bij het opruimen mee naar het archief gegaan. Maar voor jou heb ik hem terug geplaatst.

Bovenaan