VBOOKIE NAC-Vitesse

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Shit, toch n?g meer vertrouwen in NAC moeten hebben. Stom natuurlijk, dit was gratis geld. Typisch Vitesse om zo'n wedstrijd te verliezen.
 

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Die 12 keer dat ze niet wonnen zei je ook dat ze gingen winnen. Maar goed, dit was mijn misser, geef ik grif toe. Komend weekend PEC-NAC, lijkt me ook een makkie.
 
Bovenaan