VBOOKIE NAC-Roda JC

Abubakari

Administrator
Forumleiding
zwammy & Joost hopen op 3 dure punten, maar wie gaat de zondagavond met een tevreden gezicht in?
 

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Ja, HUP NAC. Maar dit is dus typisch zo'n geval van hoge verwachtingen, niet waarmaken, NAC-Roda 0-2.
 
Bovenaan