VBOOKIE Houdt Groen Geel het onder de 10 tegen FC Groningen?

Abubakari

Well-known member
Omdat zaterdag tweedeklasser Groen Geel de goede doelen actie in 2014 won spelen de amateurs donderdag op sportpark Corpus den Hoorn tegen FC Groningen.

De club zamelde het meeste geld in, negenduizend euro, voor het goede doel Make-a-Wish. Groen Geel komt jaarlijks in actie voor het goede doel. Zo werden de afgelopen jaren inzamelingsacties georganiseerd voor de Voedselbank, Stichting Aktie Benin en Merels Wereld.

De wedstrijd tussen Groen Geel en FC Groningen begint donderdag om 19.30 uur.
Gratis entree trouwens.

De verdediging van Groen Geel is -zo zag ik zaterdag nog eens- zo lek als een mandje. Houden ze het onder de 10 tegentreffers of worden het dubbele cijfers?
 

Unregistere

Well-known member
Neem aan dat de FC iets wil laten zien voor al die mensen die voor het goede doel komen kijken. Dus dubbele cijfers. Al doen de internationals natuurlijk niet mee, bedenk ik me nu.
 

Abubakari

Well-known member
Neem aan dat de FC iets wil laten zien voor al die mensen die voor het goede doel komen kijken. Dus dubbele cijfers. Al doen de internationals natuurlijk niet mee, bedenk ik me nu.

Wie zouden er dan missen er bij de FC?
Doan misschien en wat jeugdinternationals?

Denk ook wel dat de FC met het vrije weekend en de opzet van het duel daadwerkelijk met Groningen 1 gaat spelen.

De internationals van Groen Geel hebben zich bij de bondscoach afgemeld, dus die zijn compleet. Al is Groen Geel de laatste 5 jaar nooit compleet geweest, dus er zullen er nu ook wel een paar missen.
 

Abubakari

Well-known member
“Bij deze wedstrijd zal een handvol internationals ontbreken. Zo speelt Samir Memisevic twee oefeninterlands met Bosni?, komt Juninho Bacuna in actie voor Jong Oranje en Oranje onder-20, is Deyovaisio Zeefuik geselecteerd voor Oranje onder-20 en Tom van de Looi voor Oranje onder-19.
 

Unregistere

Well-known member
Oei oei. Neem ook aan dat ze de beloften niet te moe willen maken, want die spelen zaterdag tegen Capelle.

Hrustic niet geselecteerd voor Australi? deze keer?
 

erka

Well-known member
Ja, FC Groningen wint alleen wedstrijdjes tegen echt hele zwakke amateurs en regioteams met dubbele cijfers. Tegen dit soort clubs wordt het vaak 8-0 ofzo.
 

Abubakari

Well-known member
Tja, kan toch al niet meer terug. Dus dan maar hopen dat ze er zin in hebben.

Troost je met de gedachte dat als Groen Geel net zo verdedigd als zaterdag het minimaal 20-0 wordt. Zou mij niks verbazen als je er straks toch gewoon met de buit vandoor gaat.
 

Makanaky

Well-known member
Je kon hier op de foto met een geit, zo las ik in een advertentie bij de plaatselijke jumbo.
 
Bovenaan