VBOOKIE Feyenoord-NAC (Susa vs zwammy)

Abubakari

Well-known member
zwammy bakt er weer helemaal niks van, maar komend weekend moet ie tegen Feyenoord, meestal de enige wedstrijd die hij wint. Zal het deze keer ook lukken of lijdt d'n zwam tegen een Susa in vorm zijn vierde opeenvolgende nederlaag?

5 Feyenoord Susa 3 - 6 24 - 21

18 NAC Breda zwammy 3 - 0 11 - 18

Abubakari

Well-known member
Doe eens gek, zwammy stunt. En niet door in kennelijke staat 15 eieren in een plek te stoppen waar de zon niet schijnt. Hup zwammy!

Susa

New member
Ik kan de boel behoorlijk saboteren als het moet.

Zwammy denkt dat NAC weer gaat winnen in de Kuip

Abubakari

Well-known member
Ik heb ook alvast een enorm bedrag op NAC gezet. Makje 0-2, gratis geld. Denk dat ik ook nog een extra hypotheek op ons huis neem om nog meer op NAC te kunnen zetten.

De Groene Scout

Well-known member
Ik wacht nog even op de voorspellingen van Susa. Zwammy pakt niet meer dan een puntje of 6, dus de kans dat ik voor Sus ga is redelijk groot.

zwammy

Well-known member
Och och, hedde ze kenners. Als gullie allemaal zo zeker bent gewoon al de knaken op Susa zetten dan. En niet laf maar 1000 vcash

Abu: :duim:

Abubakari

Well-known member
Nou ja, zwammy roept kut en drinkt bier, ik heb al 5 jaar geen joint meer gerookt,Ska-P is nog niet in dit toipic gesignaleerd, dus ik was benieuwd. Maar jij denkt dus dat elke Feyenoorder van pure ellende aan de drugs is.

willy

Active member
Kijk eens wat een belangrijke wedstrijd dit is.
Ik kijk net op vi.nl en zie dat de betweters het er ook al over hebben.

Schaakliefhebber

Well-known member
Inmiddels heeft Susa ook voorspeld en het feit dat hij Feyenoord wel gewoon op winst heeft gezet tegen NAC geeft voor mij de doorslag.

Abubakari

Well-known member
Tuurlijk wint Susa, die gek uit Breda heeft Ajax ook op verlies, maar het gaat er nu even om zwammy een hart onder de riem te steken en dat doen we niet door op Susa te gokken. Moet ik nou alles voorkauwen hier?

Abubakari

Well-known member
Way to go zwammy, na 1 wedstrijd staat het al 3-0 voor Susa. Tactiek van zwammy neem ik aan, Susa denkt nu dat de buit al binnen is waarna zwammy (net als NAC morgen) loeihard toeslaat.

Bovenaan