VBOOKIE FC Lewenborg-VV Helpman

Abubakari

Well-known member
Champions League? PEC Zwolle-Ajax?
Hou op. Lewenborg-Helpman, d?t is de wedstrijd van de week.

5a813259d5bc1-3astand.png

3a Zondag Noord. twee ongeslagen clubs uit de Stad Groningen, kortom een stadsderby en topper in ??n.
Lijkt mij trouwens simpel, twee clubs die nooit verliezen, gelijkspel dus.
 

Abubakari

Well-known member
Nee, je hebt een gelijkspel. Kun je zien he? Als je op de clubs klikt zie je wie waar op gegokt heeft.
 

Unregistere

Well-known member
Oh top, weer wat geleerd. En dat was dan zomaar toch een slimme voorspelling, aangezien ik bij deze potjes blind op jou vertrouw!
 

Abubakari

Well-known member
Is niet altijd slim (zie vorige week, VVG-ON, maar daar werd ik verblind door niet objectief zijn).:D
 

Abubakari

Well-known member
Nou, dat was niet best. Helpman wint met 1-2 en blijft ongeslagen. Lewenborg was tot vanmiddag ook nog ongeslagen maar ik heb niet kunnen zien hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen, het was echt bar & boos. Gelukkig vergoedde de spanning veel.
 

zwammy

Well-known member
Nee de KNJPSDTUYEGBPB doet er alles aan om zwammy tegen te houden. Maar nu gaan we met VV de Schutters, schutten :D
 

Abubakari

Well-known member
Nee de KNJPSDTUYEGBPB doet er alles aan om zwammy tegen te houden. Maar nu gaan we met VV de Schutters, schutten :D

JMD.
Heeft zich om laten kopen. Had ie gewonnen was jij gepromoveerd. JMD is (voor) PSV. Je weet genoeg, neem ik aan.
 

zwammy

Well-known member
Ik ben op zich wel blij want ik had Twente 2-1. Maar ik heb liever dat Twente degradeert dan dat ik promoveer. Ik ben gisteren ook met mijn capuchon het veld opgekomen bij GUDOK
 
Bovenaan