VBOOKIE Barca-Real

Abubakari

Well-known member
Ja ElSimao, weet ik ElSimao. Maar schijnbaar wordt Barcelona - Real toch wel eens super classico genoemd. Doet er verder ook niet toe, El clasico of super classico, place your bets.

Makanaky

Well-known member
Door VVS-filmende, roodverbrande toeristjes in Camp Nou misschien...

Als ik Google op 'super cl?sico barcelona real' zie ik op de eerste 3 pagina's nergens het woord 'super' staan.

Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
Nou, ik ben de minste niet...

5bc4b28c9cb67-4.png

5bc4b2aa28791-elsimao.png

5bc4b2c351e2a-elsimao2.png

5bc4b2dfaf8ed-elsimao3.png

Makanaky

Well-known member
Je bronnen zij een niet nader te noemen Tweetje en een website uit Bolivia. Ik wil Marca of El Mundo Deportivo zien, dan neem ik mijn verlies.;)

Abubakari

Well-known member
Er zit geen Tweetje tussen mijn bronnen. Zijn allemaal Spaanstalige sites.

Mijn stelling was Maar schijnbaar wordt Barcelona - Real toch wel eens super classico genoemd en die is afdoende bewezen.

Marca noemt zelfs Real-Bayern een superclasico, dus geef nou maar gewoon toe dat je er naast zat en dat ik gelijk heb. :rumcolaa:
mar-11-04-2017.jpg

Laatst bewerkt:

Makanaky

Well-known member
Semana komt uit Colombia en Diez uit Bolivia, op Jamaica spreken ze ook Engels maar hun Premier League-berichtgeving laat ik liever aan me voorbijgaan.

Abubakari

Well-known member
Gaat het niet om.

Mijn stelling was Maar schijnbaar wordt Barcelona - Real toch wel eens super classico genoemd en die is afdoende bewezen.

Makanaky

Well-known member
Feyenoord-Ajax wordt waarschijnlijk ook wel ergens el cl?sico holand?s genoemd. Zonder super en met 1 -s.

Abubakari

Well-known member
Ik zei ook niet dat het een makkie was, ik zei (niet letterlijk, maar dat bedoelde ik dus, voor je op die slak zout gaat leggen) dat het voor de Barca fans een Super Clasico is. Qua uitslag, zeg ik er nog maar even bij, voor je daar weer over wil hassesskrabben.

U.G.

Well-known member
Super Classico

Dat is River-Boca

Hierna ontvouwd zich een heel interessant gesprek :D

Ik wil me er niet mee bemoeien ofzo, maar ga het toch wel ff doen. D? Supercl?sico is natuurlijk de Argentijnse, maar dan is het ook ??n woord. Een 'Super Classico' hoewel fout gespeld is voor iedereen naar wens in te vullen. Maar zet je het zo neer zonder lidwoord dan krijgt de derby van Buenos Aires wel weer voorrang, vind ik, maar dat ben ik :D

Bovenaan