Oranje in de UEFA Nations League 2020/21

Batigoal

Well-known member
We zitten in de poule met Polen🇵🇱, Italië🇮🇹 en Bosnië🇧🇦.

Hup Holland🇳🇱 hup!
 

Batigoal

Well-known member
De eerste opstelling van Lodeweges is Cillessen; Hateboer, Veltman, Van Dijk, Aké; De Roon, Wijnaldum, De Jong; Bergwijn, Depay, Promes
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Waarom blijven commentatoren Memphis nou steevast Depay noemen? Die jongen heeft naar het schijnt een klotevader waar hij niks mee te maken wil hebben. Dus noem hem gewoon Memphis, zoals hij zelf wil.
 

SanMark.

Well-known member
Ik kan mij voorstellen dat een verslaggever een zekere afstand met de spelers en trainers wil houden. Ga je spelers bij de voornaam noemen word het al gauw ouwe jongenskrentenbrood, misschien is dat het idee er achter ?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik weet niet hoe de band met zijn moeder is. Maar als zo'n jongen al jarenlang het liefst Memphis genoemd wordt, waarom zou je dat dan niet doen?
 

gevegt

Well-known member
Waarom blijven commentatoren Memphis nou steevast Depay noemen? Die jongen heeft naar het schijnt een klotevader waar hij niks mee te maken wil hebben. Dus noem hem gewoon Memphis, zoals hij zelf wil.
In de loop der tijd heeft hij weer redelijk contact met zijn vader. Hij heeft er nu dus niet meer zo'n probleem mee.
 
Bovenaan