Transfernieuws Derde Divisie

De Groene Scout

Well-known member
We moeten inderdaad maar eens gewoon een keer kampioen worden, komen we in de 2e divisie in ieder geval enkele tegenstanders tegen die wat dichter bij liggen qua afstand. ;)
 

Unregistere

Well-known member
Dan houdt HSC alsnog wel genoeg over. Blauw Geel struikelt onderweg bijvoorbeeld een keer verrassend over DEM en gaat twee keer onderuit tegen JOS, omdat @Fregge verzuimt The Nits in de voorbeschouwing op te nemen. ;)
 

Unregistere

Well-known member
DOVO neemt Niels Willems over van DUNO D. Aanvallende middenvelder van 21 jaar oud. Eerder werd ook al bekend dat Youri Roseboom, een twintigjarige spits van FC Eindhoven, naar de rode zijde van de Panhuis komt.
 

Unregistere

Well-known member
Julian Calor heeft na veel mailen en bellen dan toch nog een club gevonden. De middenvelder van TEC gaat aan de slag bij OSS '20.
 

Unregistere

Well-known member
Maar ze hebben om budget te creëren wel de captain moeten laten gaan, terwijl die voor drie jaar bijgetekend had. En ze waren rond met een spits, die vervolgens nooit meer iets hoorde. Ben benieuwd of ze bovenin mee gaan draaien. Op voorhand altijd wel een outsider geweest de laatste jaren, maar dan viel het toch vaak tegen.
 

Unregistere

Well-known member
DVS weer dé titelkandidaat in A in elk geval. Dan valt het vast weer tegen en zal je zien dat Hoek met keiharde hand gaat regeren. Tenzij daar ook weer onrust ontstaat...
 

de waan

Well-known member
DVS lijkt er niet direct sterker op geworden, maar uiteraard nog altijd een selectie om van te watertanden op dit niveau. En in Peter Wesselink heb ik ook wel vertrouwen, hopelijk kan hij weerstand bieden aan de vijfde tot en met 22e colonne.

Ik zet toch gewoon weer in op Sparta Nijkerk. Doorgaans weinig gedoe daar en met zondagmannetje Eric Speelziek een doorgewinterde trainer.
 

de waan

Well-known member
Ja maar Speelziek is een mol, dat is algemeen bekend. Het leek hem namelijk wel een goed plan als Sparta Nijkerk tegen bijvoorbeeld Hoogland zou spelen.
 

Unregistere

Well-known member
Ik vrees dat Sparta Nijkerk het lastiger krijgt doordat het nieuwtje er nu vanaf is. Ze zijn niet meer die promovendus, maar de koploper van vorig seizoen. Tegenstanders gaan daar vermoedelijk anders mee om. En ze zijn de belangrijke pion Kruisheer kwijt, al krijgen ze daar wel onder andere Bakkenes voor terug. Maar toch. Ze zijn uiteraard wel titelkandidaat.

Mocht Hoek echter ook Istvan Bakx kunnen strikken, dan neig ik toch wel een beetje naar de Zeeuwen.
 

Fregge

Well-known member
Sparta Nijkerk was al aan het slippen en hadden hun verre voorsprong misschien wel uit handen gegeven.
 

Unregistere

Well-known member
GOES heeft spits Siebe Schets aangetrokken. De oud-prof sloot in de winterstop aan bij Kozakken Boys, maar speelde daar mede door het vroegtijdig beëindigen van het seizoen maar weinig. De Werkendammers wilden niet door met de 22-jarige Zeeuw, waarop hij nu dus voor een overgang naar GOES heeft gekozen.
 
Bovenaan