Speelronde 34

Hups


  • Totaal aantal stemmers
    7
  • Opiniepeiling gesloten .

PES5

Administrator
Forumleiding
Waarom lukte het wel tegen bv PSV?

Veel ruimte, zodra we zelf de bal hebben weten we het niet + mentaal iets.

Je pakt 3 pnt tegen Feyenoord, 4 tegen Vitesse, maakt het Ajax heel moeilijk hier, 4 pnt van Groningen, 2 tegen Utrecht en 2 tegen PSV. Je ziet wel waar we het hebben laten liggen.
 

gevegt

Well-known member
Veel ruimte, zodra we zelf de bal hebben weten we het niet + mentaal iets.

Je pakt 3 pnt tegen Feyenoord, 4 tegen Vitesse, maakt het Ajax heel moeilijk hier, 4 pnt van Groningen, 2 tegen Utrecht en 2 tegen PSV. Je ziet wel waar we het hebben laten liggen.
Dus op de counter lukt het wel. Dan zou je dat ook tegen andere ploegen moeten doen.
Over mentaliteit kunnen we nog wel een boompje opzetten, maar als het niet uit de speler zelf komt heb je huiswerk als trainer.
 

Abubakari

Well-known member
Probleem is dat ie net zo lui is als ie lang is en mentaal zeer zwak. Zodra het even niet lukt, gaat het koppie omlaag en that's it. Zit ook 5 min na de training alweer in de auto naar Volendam. Leek even veranderd aan het begin van het jaar, maar daar is niks van over.
Hetgeen dus maakt dat ie niet bij de beste spitsen hoort toch? In het begin ging het goed, maar daarna werd het heel gauw heel erg veel minder. Ik zag hem tegen Ajax, drie opgelegde kansen, de ene wild (ver) naast, de ander wild (ver) over en de derde ook niet in de buurt van het doel. En dat is toch vooral het beeld van Veerman in het laatste driekwart seizoen. Potentieel goed heb je niks aan en dat is bij Veerman denk ik het idee.

Viel mij trouwens ook op dat de Veermannen na afloop van weer draak van een wedstrijd regelmatig uiting gaven aan hun ergernis naar de rest van de ploeg. Kan me voorstellen dat ze niet heel goed in de groep liggen.
 
Bovenaan