Speelronde 33

Is FC Twente na dit weekend zeker van de 3e plek?

  • Ja

    Stemmen: 3 27,3%
  • Nee, maar ze blijven 3e

    Stemmen: 8 72,7%
  • Nee, ze staan daarna 4e

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    11
  • Opiniepeiling gesloten .

JMD

Well-known member
Alles al beslist dus op Twente/AZ na. Of Feyenoord moet hun stadsgenoot willen helpen.
Vwb plek 15/16 ook nog niet hoor wat mij betreft. PSV tegen RKC kan zomaar flink oplopen, het doelsaldoverschil is maar 3. PSV wint het hele seizoen al makkelijker zijn duels dan Feyenoord, kan zomaar 7-0 en 3-0 worden en dan hangt RKC
 

Jacco

Well-known member
Feyenoord heeft niets te winnen en niets te verliezen, maar toch gingen ze er tegen NEC vol voor. Misschien is dat de hand van Slot. Als ze dat tegen Excelsior ook doen dan lijkt het me een lastig verhaal worden voor de Kralingers
 

JMD

Well-known member
Feyenoord heeft niets te winnen en niets te verliezen, maar toch gingen ze er tegen NEC vol voor. Misschien is dat de hand van Slot. Als ze dat tegen Excelsior ook doen dan lijkt het me een lastig verhaal worden voor de Kralingers
Ik zie ze ook niet winnen of punten halen in de Kuip, maar denk dat ze met een kleinere nederlaag onderuit gaan dan RKC in Eindhoven. En dan is een verschil van 3 snel goedgemaakt.
 

stc

Well-known member
Vwb plek 15/16 ook nog niet hoor wat mij betreft. PSV tegen RKC kan zomaar flink oplopen, het doelsaldoverschil is maar 3. PSV wint het hele seizoen al makkelijker zijn duels dan Feyenoord, kan zomaar 7-0 en 3-0 worden en dan hangt RKC
Ik denk dat PSV niet ruim gaat winnen als ze al gaan winnen. Ze gaan nu nog naar Ibiza en de spanning is helemaal weg.
 
Bovenaan