Speelronde 29

Hups


  • Totaal aantal stemmers
    10

JMD

Well-known member
Dus toch niet... 0-2

En nu dus werken aan het saldo. Verschil is 6 nu met AZ
 

JMD

Well-known member
Hier moet Malen dus gewoon afleggen op Zahavi, hoek is lastig en Zahavi staat er in et midden veel beter voor.
 

JMD

Well-known member
0-2 in Venlo, 0-2 in Grunn

PSV komt dus weer naast AZ en loopt dus uit op Vitesse, top 3 voor PSV en AZ eigenlijk nu wel zeker. Feyenoord wil nog 3e worden, maar 7 punten met nog 5 duels te gaan lijkt me niet te overbruggen door Feyenoord. Feyenoord moet komend weekend dus hopen dat Ajax de beker wint, dan levert de 4e plek nog direct Europees voetbal op, anders zijn de Rotterdammers veroordeeld tot de playoffs, en daar heeft Feyenoord niet eens een haat-liefdeverhouding mee, nee, alleen een haatverhouding, in de 8 PO-duels die Feyenoord tot nu toe speelde won het nog nooit en verloor het 6x.

Onderin is de spanning dus helemaal terug, en Willem II's "vorm" lijkt ook weer verdwenen en dan kan zomaar ineens Emmen gewoon nog veilig zijn na 34 duels.
 

Friesland

Well-known member
Na de dramatische voorbereiding, waarin je bijkans het idee had kunnen hebben dat Heerenveen degradatiekandidaat nummer 1 was, is Heerenveen vandaag officieel veilig, na de nederlaag van RKC tegen Ajax. 🥳

Ik ben benieuwd of plaats 8 nog haalbaar is. 🙂
 

Abubakari

Well-known member
Door niet te verliezen van RKC is Ajax nu definitief geplaatst voor Europees voetbal.
En wanneer heeft Ajax zich ook alweer definitief veilig gespeeld?
Malloten

De schwung is er een beetje uit bij Ajax na die interland periode, hopelijk pakken ze het komende week weer op in Rome en in de Kuip.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Hoppaaaa!

Heel lekkere overwinning in Groningen. Eerste 25 minuten ouderwets slecht, maar vooral na rust heer en meester. Tweede goal fantastisch uitgespeeld tussen uitblinkers Schöne en J. Veerman.

Nu graag de durf en de felheid zoals na rust, dan kunnen we best nog een leuk slot meemaken.
 

Abubakari

Well-known member
Groningen daarentegen is het aardig kwijt.
Beetje synchroon aan Jakko, die loopt er ook al een tijdje wat verloren bij.

Godverkut, mijn vrouw heeft bzv opgezet, met die domme trien van een ivon jaspers. Klaar mee. ☹️
 

erka

Well-known member
Groningen gaat als een nachtkaars uit dit seizoen, vrees ik. Alhoewel, sportief stond het al boven zijn stand. Zesde plaats komt door een hele zooi zeges tegen het rechterrijtje met 1 goal verschil.
 
Bovenaan