Speelronde 10

Satyr

Administrator
Forumleiding
Alle negen duels op een ander tijdstip, heerlijk!

Vrijdag,20.00 uur:
Almere City FC - NEC - 820
Zaterdag,16.30 uur:
Fortuna Sittard - FC Groningen - 821
18.45 uur:
PSV - PEC Zwolle - 822
20.00 uur:
NAC Breda - RKC Waalwijk - 823
21.00 uur:
sc Heerenveen - Sparta R'dam - 824
Zondag,12.15 uur:
FC Utrecht - Feyenoord - 825
14.30 uur:
FC Twente - Heracles Almelo - 826
16.45 uur:
Ajax - Willem II - 827
20.00 uur:
AZ - Go Ahead Eagles - 828

Pieros

Active member
Het wil nog maar niet lukken bij NEC. Ze speelden gisteren ook niet goed, maar kregen genoeg kansen/mogelijkheden. Tsja, dan krijg je echt zo’n bijzonder doelpunt tegen, dan zit het ook gewoon tegen. Veel hoop is nu gevestigd op de terugkeer van Sandler. Hij is zeker heel belangrijk, maar ook zonder hem moet er gewonnen kunnen worden van NAC, Heracles en nu Almere.

Wel mooi:
10 wedstrijden gespeeld
10 punten
10 doelpunten voor
10 doelpunten tegen

Batigoal

Well-known member
Ik vind dat altijd zo stom als trainers zogenaamd koeltjes blijven na een belangrijke overwinning. Maduro ook die dan gisteren dan de eerste overwinning geen spier verrekt. Je mag best gewoon eens blij zijn, daar is niks mis mee.

stc

Well-known member
Ik ben benieuwd naar de wedstrijd tussen Utrecht en feyenoord. Ben benieuwd of Utrecht gaat winnen

Verstuurd vanaf mijn SM-A556B met Tapatalk

JMD

Well-known member
PSV wint eenvoudig van pec, de jong mist een penalty. Pec een helft met 10 man na een flinke overtreding van namli

stc

Well-known member
PSV wint eenvoudig van pec, de jong mist een penalty. Pec een helft met 10 man na een flinke overtreding van namli
Ik vond het een schandalige overtreding van Namli. Ik vond daarnaast PEC heel slecht ook met zijn elven.

gevegt

Well-known member
Ik vond het een schandalige overtreding van Namli. Ik vond daarnaast PEC heel slecht ook met zijn elven.
Dat had Namli zelf ook direct in de gaten.
Mooi dat Bakayoko een doelpuntje meepikt, dat had hij wel nodig in zijn iets mindere periode.

Abubakari

Well-known member
Op naar de KKD weer. Er zit helemaal niks in.
Gewoon stug Postema op blijven stellen.
En Bacuna zat een tijdje terug openlijk een medespeler af te kraken, vorige week voor de zoveelste keer verslapen, deze keer kort voor tijd een stompzinnige eigen goal. Voortaan maar gewoon naar zichzelf kijken ipv medespelers af te zeiken op tv.

Lukkien is al een paar keer gepromoveerd maar degradeert het jaar erop ook meestal weer.

erka

Well-known member
Gewoon stug Postema op blijven stellen.
En Bacuna zat een tijdje terug openlijk een medespeler af te kraken, vorige week voor de zoveelste keer verslapen, deze keer kort voor tijd een stompzinnige eigen goal. Voortaan maar gewoon naar zichzelf kijken ipv medespelers af te zeiken op tv.

Lukkien is al een paar keer gepromoveerd maar degradeert het jaar erop ook meestal weer.

Lukkien heeft niet de vaardigheden die je nodig hebt om een Eredivisieploeg beter te maken. Hij doet ook altijd hetzelfde. Dat hebben Eredivisieploegen en spelers natuurlijk veel sneller door dan de TOP Ossen en Eindhovens van deze wereld. Net als Postema is KKD zijn top.

Bacuna moet inderdaad eevm normoal doun.

Het probleem van Groningen is niet zo'n eigen doelpunt, maar dat het zelf geen enkele goal kan maken omdat ze gewoon niet goed genoeg zijn voorin.

Abubakari

Well-known member
Lukkien heeft niet de vaardigheden die je nodig hebt om een Eredivisieploeg beter te maken. Hij doet ook altijd hetzelfde. Dat hebben Eredivisieploegen en spelers natuurlijk veel sneller door dan de TOP Ossen en Eindhovens van deze wereld. Net als Postema is KKD zijn top.

Bacuna moet inderdaad eevm normoal doun.

Het probleem van Groningen is niet zo'n eigen doelpunt, maar dat het zelf geen enkele goal kan maken omdat ze gewoon niet goed genoeg zijn voorin.
En ook vrijwel niks creëren.

Bovenaan