Seizoenkaarten 2021/2022

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Ik neem voor het eerst in jaren weer een seizoenkaart in het voetbal, bij mijn lokale club Lochee United. Dat kost wel de enorme som van £ 80.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Mooi stadion.

Ik moet mijn kaart nog verlengen.
Het stadion wordt op dit moment uitgebreid, eindelijk is er ook voor deze regio toegang tot de piramide en de club neemt het serieus. Als derde club van Dundee na de twee topclubs is Lochee de grote favoriet voor promotie naar de Highland League, wat 1 niveau onder de Schotse Football League is.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik heb net ook maar mijn seizoenkaart weer verlengd. Het zou wel zomaar het laatste jaar kunnen zijn.
 

stc

Well-known member
Ik heb in mei mijn seizoenskaart weer verlengd met een jaar. Is wel een all-in kaart waarbij je de oefenwedstrijden en Europese wedstrijden bij de kaart zijn inbegrepen..
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik heb eigenlijk geen idee wat is inbegrepen dit jaar. Normaal gesproken de eerste Europese thuiswedstrijd en de eerste bekerwedstrijd thuis.
 

zwammy

Well-known member

Hmm, dat onderzoek rijmt toch niet met het recordaantal seizoenkaarten wat overal verkocht worden. Maar goed, thuis op de bank ziet het er al snel spannend uit
 

Pieros

Active member

Hmm, dat onderzoek rijmt toch niet met het recordaantal seizoenkaarten wat overal verkocht worden. Maar goed, thuis op de bank ziet het er al snel spannend uit
Klopt, rijmt inderdaad niet. De doelgroep van het onderzoek is ook niet representatief voor alle supporters/stadionbezoekers. Er komen ook maar 3 supporters aan het woord die nu niet meer gaan, meer niet.
 

Fregge

Well-known member

Hmm, dat onderzoek rijmt toch niet met het recordaantal seizoenkaarten wat overal verkocht worden. Maar goed, thuis op de bank ziet het er al snel spannend uit
Van de 18000 deelnemers hebben er nog geen 2900 de afgelopen 2 jaar een wedstrijd bezocht.
 

de waan

Well-known member
34 procent van de ongeveer 2800 deelnemers die de afgelopen twee jaar naar een wedstrijd zijn gegaan, zegt dat nu niet of minder te doen. Van degenen die hun kinderen weleens meenamen, zegt 35 procent dat nu niet of minder vaak te doen.
Dit lijkt me toch wel een vrije relevante uitkomst. Zeker als ouders hun kinderen minder mee gaan nemen. Daar begint het supporterschap immers.

Maar goed, de daadwerkelijke vuurproef is de bezettingsgraad in de stadions komend seizoen.
 
Bovenaan