Seizoengidsen 2024/2025

ALenstra

Well-known member
Voetbal International zal de seizoengids op verzoek van de lezers in de tweede week van september uitbrengen. Verder zal de reguliere uitgave van 7 augustus een extra dik nummer worden met een uitgebreide vooruitblik op het nieuwe seizoen.

JMD

Well-known member
Mij is niks gevraagd als abonnee... ;)

Aan de ene kant snap ik het wel (transferdeadline is pas eind augustus), maar aan de andere kant vond ik die gids altijd zo'n heerlijk "begin van het seizoen, alles is nog mogelijk"-vibe hebben. Nu komt die half september, voor hetzelfde geld heeft Ajax/Feyenoord/PSV dan al 2 nederlagen geleden of ligt Ajax al uit Europa... Dan is een seizoen al deels mislukt...

Kicker doet overigens niet mee, en verschijnt 'gewoon' begin augustus, op 2 augustus.

stc

Well-known member
Binnenkort komen er weer aantal seizoensgidsen uit. Ben benieuwd of de VI seizoensgids weer half september gaat komen.

ALenstra

Well-known member
Ja, die zal inderdaad in september verschijnen.

In Duitsland is de Sportbild sonderheft al verschenen, die van Kicker zal aankomende vrijdag verschijnen.

stc

Well-known member
Mooi. Kicker Sonderheft ga ik zeker aanschaffen. De Elf seizoensgids komt ook eind deze maand uit als het goed is.

Batigoal

Well-known member
Ik spaar nog steeds seizoengidsen. In het voorjaar heb ik er weer een paar uit Zuid-Amerika laten aanvliegen. De teller staat inmiddels op 278 jaarboeken uit 44 verschillende landen. Als ik écht hardcore zou willen sparen, dan kan ik dat nog flink laten oplopen, maar het moet ook een leuke hobby blijven.

JMD

Well-known member
Mooi. Kicker Sonderheft ga ik zeker aanschaffen. De Elf seizoensgids komt ook eind deze maand uit als het goed is.
Ja, kicker ga ik ook aanschaffen. Ben benieuwd of die wat makkelijker te vinden is dan vorig jaar toen die zelfs op Schiphol en in Amsterdam niet te vinden was. Uiteindelijk gekocht in Bern, omdat ik daar naartoe op vakantie ging.

Het wordt alweer mijn 35e kicker sonderheft

stc

Well-known member
Ja, kicker ga ik ook aanschaffen. Ben benieuwd of die wat makkelijker te vinden is dan vorig jaar toen die zelfs op Schiphol en in Amsterdam niet te vinden was. Uiteindelijk gekocht in Bern, omdat ik daar naartoe op vakantie ging.

Het wordt alweer mijn 35e kicker sonderheft
Ik kan hem online bestellen, maar prefereer de winkel. Als het goed is, kan ik deze bij Donner halen aanstaande vrijdag.

Bovenaan