Satékroketten Lekker & Gezond Beker Toernooi

de waan

Well-known member
Ronde 1
dinsdag 27 oktober
2000 Almere City FC-FC Den Bosch 2-1
2045 Go Ahead Eagles-Willem II 3-1
woensdag 28 oktober
1945 Feyenoord-Ajax 1-0
2000 VVSB-FC Emmen 1-2
2000 Excelsior'31-Excelsior 2-3
2045 FC Utrecht-FC Groningen 1-0
donderdag 29 oktober
1830 NEC-Sparta Rotterdam 2-0
2000 sc Heerenveen-Helmond Sport 3-0
2045 Telstar-AZ 0-3
 

prume

Member
Ronde 1
dinsdag 27 oktober
2000 Almere City FC-FC Den Bosch 1-2
2045 Go Ahead Eagles-Willem II 2-1
woensdag 28 oktober
1945 Feyenoord-Ajax 1-2
2000 VVSB-FC Emmen 0-3
2000 Excelsior'31-Excelsior 0-3
2045 FC Utrecht-FC Groningen 1-2
donderdag 29 oktober
1830 NEC-Sparta Rotterdam 3-0
2000 sc Heerenveen-Helmond Sport 4-1
2045 Telstar-AZ 0-4
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Er gaan dus 16 door, dan ben je wel een enorme loser als je dat niet haalt :D
 

Abubakari

Well-known member
Gezellig een derby in de beker.

Ja, toch nog een beladen duel. Normaal deed ik nooit aan lotingen, dan hadden we nu Feyenoord-Ajax, Go ahead-PEC Zwolle, NAC-Willem II en Cambuur-Heerenveen gehad.

Zelf trouwens tegen de nummer laatst uit het Sat? Universum. Daar gaat mijn geloofwaardige bekerloting.:sad:

En welkom HSC'21/de Waan, voormalig bekertoto winnaar, dus een kanshebber voor sat?bekerwinst.
 

Abubakari

Well-known member
19 deelnemers als ik goed geteld heb. De inschrijving sluit om 14.00. Daarna ga ik loten. Dan heeft men 3 weken de tijd gehad om mee te doen/te voorspellen, lijkt mij lang genoeg.

Dat is de coach van OWIOS uit de Hoofdklasse. Die staat zevende, dus daar zul jij waarschijnlijk voorlopig geen kennis mee maken nu het opeens als een tierelier loopt bij Ajax. Tevens de meest anonieme coach met slechts twee posts in het discussie topic, dus die zet ik na de eerste periode misschien maar terug naar de Eerste Klasse.

Ajax behalve iedereen behalve zwammy nog wensen voor de loting?

Ronde 1
dinsdag 27 oktober
2000 Almere City FC-FC Den Bosch 1-2
2045 Go Ahead Eagles-Willem II 2-1
woensdag 28 oktober
1945 Feyenoord-Ajax 1-2
2000 VVSB-FC Emmen 0-3
2000 Excelsior'31-Excelsior 0-3
2045 FC Utrecht-FC Groningen 1-2
donderdag 29 oktober
1830 NEC-Sparta Rotterdam 3-0
2000 sc Heerenveen-Helmond Sport 4-1
2045 Telstar-AZ 0-4

Hoho! pas maar op.. mijn wraak zal zoet zijn:D

Tsja, je bent al uitgeschakeld voor we begonnen zijn. Nou vooruit, als ??n van de andere 3 te late coaches zich nog meldt doe je alsnog mee.
 

Marinos

Well-known member
Man man man uit naar Belgi?. Hebben wij weer in de Nederlandse beker uit naar Belgi?. Niet dat het uit maakt want die Belgische prutser zetten we toch wel aan de kant.

Hup Ajax!
 

Abubakari

Well-known member
Man man man uit naar Belgi?. Hebben wij weer in de Nederlandse beker uit naar Belgi?. Niet dat het uit maakt want die Belgische prutser zetten we toch wel aan de kant.

Hup Ajax!

Groningen ligt niet in Belgi? hoor. Sterker nog, het ligt compleet de andere kant op. Kielse Rat koerst iedere dag de Hel naar het Noorden van het Kiel naar de Euroborg en weer terug. Gek op fietsen, die Belgen, vandaar dat hij de Noordelijkst mogelijke club wilde.

Maar tevreden met de loting dus. Ik ook, Ajax in Groningen, ga ik echt wel effe heen!
 

Marinos

Well-known member
Ik begreep dat Kielse in de Beker met Germinaal Beerschot aan treed. Graag duidelijkheid anders rijden wij de verkeerde kant op.
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
quote_icon.png
Oorspronkelijk geplaatst door Abubakari
Zelf trouwens tegen de nummer laatst uit het Sat? Universum. Daar gaat mijn geloofwaardige bekerloting.:sad:

Ik geloof er inderdaad helemaal niks van.

En natuurlijk geloof ik wel in de eerlijke loting.
Wou mijn team even wakker schudden en op scherp zetten.
Was alleen teleurgesteld dat ik geen topploeg kon uitschakelen met alle respect voor Xerxes.
Maar ja het maakt niet uit in het begin al weer een achterstand zoals gewoonlijk 0-3
En Abubakari staat 0-1 achter tegen de nummer laatst uit het sate universum?
 
Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
Was alleen teleurgesteld dat ik geen topploeg kon uitschakelen met alle respect voor Xerxes.
Maar ja het maakt niet uit in het begin al weer een achterstand zoals gewoonlijk 0-3
En Abubakari staat 0-1 achter tegen de nummer laatst uit het sate universum?[/COLOR]

Ja Mommiej treft het qua loting, mijn bekerprestaties zijn bar & boos. Al jaren.

Als je pers? wil mag je wel tegen mij hoor, sta je 0-0 en staat Mommiej 3-1 achter.:eek:mg:
Volgend jaar ga ik denk ik pas loten als alle scores bekend zijn.
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Ik heb mijn team even toegesproken dat de sate beker een super prijs is.
Maar dat we komend weekend een belangrijkere wedstrijd hebben voor een goede uitgangspositie naar het sate universum.
Dus nu rustig uitspelen en wachten op de kans die nog wel zal komen en dan afmaken.
En in ieder geval met een goed gevoel het weekend in.
 
Bovenaan