Satékroketten Lekker & Gezond Eredivisie 2020-21

Unregistere

Well-known member
Nee, hoeft niet. We laten het gewoon maar gebeuren zoals het gaat. Ik overweeg wel een overgang naar de Kalfskroketten-competitie overigens.
 

Abubakari

Well-known member
Nee, hoeft niet. We laten het gewoon maar gebeuren zoals het gaat. Ik overweeg wel een overgang naar de Kalfskroketten-competitie overigens.
Daar degraderen de onderste 8.

Het is nou ook weer niet zo dat ik het pas na ronde 34 meldde, ik heb het al een week of wat terug gemeld. Het lijkt nu net of je er niks van wist en er totaal door overvallen wordt.
 

Maasveld

Well-known member
Dank je. Zal wel aan het kortste eind trekken in deze corrupte bende inderdaad. Heel jammer. Grootste schandaal in de sporthistorie!!!!!!!!!!!!!!!

Begreep trouwens dat VVV-Venlo bij de KNVB het verzoek heeft ingediend voor handhaving. Giakoumakis is namelijk topscorer van de eredivisie.
Ik was namens de satécrourant bij dit verzoek aanwezig. Het antwoord van Gudde luidde: "Daar moet ik even over nadenken, nee."
 

Unregistere

Well-known member
Hij komt er pas mee als hij op achterstand staat in de play off wedstrijd

Welnee, zondag al gemeld dat Groningen veilig was en op vakantie zou gaan!!! Toen was er van een stand in de play-offs nog geen enkele sprake.

Maar het is wel goed verder hoor, al vind ik het overigens best een rare regel die ik inderdaad pas zondag voor het eerst las.

Misschien zit er nog een miraculeuze comeback in. ;)
 

Abubakari

Well-known member
1-1 bij rust zou overigens definitief winst voor zwammy betekenen. Als het bij rust niet 2-1 staat kan Unregistere alleen nog maar winnen als Emmen met 6-1 wint.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Dank je. Zal wel aan het kortste eind trekken in deze corrupte bende inderdaad. Heel jammer. Grootste schandaal in de sporthistorie!!!!!!!!!!!!!!!

Begreep trouwens dat VVV-Venlo bij de KNVB het verzoek heeft ingediend voor handhaving. Giakoumakis is namelijk topscorer van de eredivisie.

Hank the John? Is it you?
 

Abubakari

Well-known member
Mario Been op Eerste Saté Patat Network in de rust van Groningen-GUDOK:

Waar zwammy vol op de wedstrijd geconcentreerd is lijkt Unregistere vooral met randzaken bezig.

Zit wel wat in denk ik.
 
Bovenaan