Daar degraderen de onderste 8.Nee, hoeft niet. We laten het gewoon maar gebeuren zoals het gaat. Ik overweeg wel een overgang naar de Kalfskroketten-competitie overigens.
Ik was namens de satécrourant bij dit verzoek aanwezig. Het antwoord van Gudde luidde: "Daar moet ik even over nadenken, nee."Dank je. Zal wel aan het kortste eind trekken in deze corrupte bende inderdaad. Heel jammer. Grootste schandaal in de sporthistorie!!!!!!!!!!!!!!!
Begreep trouwens dat VVV-Venlo bij de KNVB het verzoek heeft ingediend voor handhaving. Giakoumakis is namelijk topscorer van de eredivisie.
Hij komt er pas mee als hij op achterstand staat in de play off wedstrijd
Je hebt er 3 weken geleden anders al op gereageerd toen ik zei dat die regel bestond.Al vind ik het overigens best een rare regel die ik inderdaad pas zondag voor het eerst las.
9-11.Groningen vs GUDOK 7-11na necroda
Dank je. Zal wel aan het kortste eind trekken in deze corrupte bende inderdaad. Heel jammer. Grootste schandaal in de sporthistorie!!!!!!!!!!!!!!!
Begreep trouwens dat VVV-Venlo bij de KNVB het verzoek heeft ingediend voor handhaving. Giakoumakis is namelijk topscorer van de eredivisie.
Ik hoop dat je volgend seizoen in de Hoofdklasse promoveert naar de Eredivisie ten koste van Andre, die doet niet al te collegiaal tegen een (bijna) mede hoofdklasser.
Hup ASWH
Zwarte Pijl dusNee, wordt wel een andere club dan hoor.
Ik twijfel tussen FC Dordrecht amateurs, Zwarte Pijl, ONS Sneek, Kloetinge, SV Charlois, RBC en FC Banlieue.