Speelronde 20

Wat wordt het?


  • Totaal aantal stemmers
    13

De Groene Scout

Well-known member
Zo, 3 wissels tegelijk bij PEC. Waar komen die zo ineens vandaan? Hebben ze de KNVB iets voorgelogen met hun spelerskrapte?
3 punten in mindering dan maar.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

BlauwVinger

Well-known member
Eerst een apéritief bij een behaaglijk open haardvuur met de auteurs van het voorwoord van mijn bestseller in de Zwolsche voetbalkathedraal. Ik mocht vervolgens in dat best denkbare gezelschap de eerste overwinning van PEC Zwolle meemaken tegen Heracles. De mislukte panenka van een overmoedige Vloet luidde een miraculeus slotakkoord in.

Deze zege smaakt naar méér!
 

gevegt

Well-known member
Eerst een apéritief bij een behaaglijk open haardvuur met de auteurs van het voorwoord van mijn bestseller in de Zwolsche voetbalkathedraal. Ik mocht vervolgens in dat best denkbare gezelschap de eerste overwinning van PEC Zwolle meemaken tegen Heracles. De mislukte panenka van een overmoedige Vloet luidde een miraculeus slotakkoord in.

Deze zege smaakt naar méér!
Alles leuk en aardig, maar wel eerst graag de poll invullen!
 

Eef de Kip

Well-known member
Ja allemaal leuk en aardig maar je wekt hiermee wel de indruk dat je gevegt geen lul vindt en dat kan toch nooit de bedoeling zijn.
 

BlauwVinger

Well-known member
Ja allemaal leuk en aardig maar je wekt hiermee wel de indruk dat je gevegt geen lul vindt en dat kan toch nooit de bedoeling zijn.
A picture tells more than...

4xtCQ7H.jpg
 

JMD

Well-known member
Het blijft me toch echt tegenvallen dat gevegt hier niet staat met 1 hand op zijn rug.
 
Bovenaan