Real Madrid - de club senor met Catalaanse roots

Kielse Rat

Well-known member
Ik denk dat hij bij Real meer dan genoeg verdient. Hij heeft toch ook helemaal niks te zoeken in China.
 

Ska P 187

Well-known member
120 miljoen per jaar, tsja ik weet niet of ik het in zijn positie zou doen, maar twijfelen zou ik heel misschien toch wel even.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik las van de week ergens dat hij momenteel de bestbetaalde sporter ter wereld is en dat hij nu ook al 80 miljoen per jaar pakt. Ik kan me voorstellen dat hij nu al het idee heeft dat die 40 miljoen ook niet meer uit maakt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
In die 80 miljoen zit een heel groot deel individuele sponsor/reclame contracten, dus die 120 miljoen zal vermoedelijk dan wel doortikken naar 150-175 miljoen euro. Die gaat niet happen en blijft lekker bij Real Madrid.
 

U.G.

Well-known member
Het was vorige week al een hele heisa omtrent een eventuele vertrek van Ronaldo, maar vandaag slaan ze pas echt alarm in Spanje aangezien de man zelf heeft aangegeven Spanje/Real te willen verlaten. Marca heeft z'n snitches bij Real direct geraadpleegd en die hebben bevestigd dat de board daar op de hoogte is van de intentie van de speler.

Perez meent dat de tijd alles nog kan helen, maar stelt ook dat hij niet tegen de zin in van een Ronaldo wil gaan.

Echt een heel gedoe, best grappig, voor een land waar ie tot voor kort in bijna iedere stadion werd uitgescholden en uitgejoeld.
 

Pascallovic

Well-known member
Maar is het ook serieus? Deze geruchten komen volgens mij iedere zomer. Anders had ie al 3x getekend bij PSG, 2x bij Man Utd en 2x in China.
 

U.G.

Well-known member
Dat weet ik toch niet. Het is alleen dit jaar wel heftiger dan voorheen. Ik heb net een weekend Algarve gedaan, het sportnieuws is echt alleen maar dit.

Nieuw is ook dat hij zelf niks heeft uitgesloten.
 

Batigoal

Well-known member
Welnee, Messi zou Spanje toch ook al een paar keer willen ontvluchten en zit nog steeds bij Barcelona.
 

U.G.

Well-known member
Ik weet dat dit normaal gesproken gebeurt om salarisverhoging te forceren of om voorwaarden te verbeteren of wat dan ook. Maar er wordt nu, lijkt wel, wel degelijk geschermd met de opties op de achtergrond, Marca is meestal on point als het aankomt op de board bij Real, en ik heb Ronaldo zelf horen roepen in een Portugese microfoon dat alles mogelijk is op dit punt.

Ik denk en ik hoop ook wel dat ie blijft, sportief is er voor hem echt geen betere plek en qua verdiensten heeft ie zeker niet te klagen. Maar deze keer is het toch een 'it remains to be seen' verhaal aan het worden.
 

U.G.

Well-known member
Gewoon ff in het klein, de gozer is simpelweg t? goed...beyond understanding. De allerbeste...gefeliciteerd !!

Ronaldo-Balor.jpg


We gaan beginnen !
 

Kielse Rat

Well-known member
Dik verdient lijkt me. Champions League en EK gewonnen en voor de rest weer een karrevracht aan doelpunten en records.
 

Maasveld

Well-known member
Het EK was vorig jaar. Verder had het net zo goed iemand anders kunnen zijn, was eigenlijk geen speler die er echt bovenuit stak in 2017.
 

U.G.

Well-known member
De Champions League alweer vergeten, en vooral vanaf toen het er echt om ging ?

Gewoon de meer dan terechte winnaar.
 

U.G.

Well-known member
Life goes on.

De ellende van het WK voor clubs gaat weer beginnen. Real is vandaag vertrokken richting VAE, en speelt woensdag zijn eerste wedstrijd.

viagememirados.jpg
 
Bovenaan