Vrouwen Eredivisie

SanMark.

Well-known member
Ah, ik heb andere racistische uitingen gemist en dus mag ik nu niks meer zeggen over een racistische grap.
“Het is maar een grapje”. Tuurlijk jongens, de opmerkingen over luie negers waren ook grapjes, dat het allemaal uitkeringstrekkers zijn, grapje, lachen!
Ja het is grappig als een bus met negers te laat komt op een demonstratie die om 13.00 uur begint. Dan kun je wel wat stereotyperingen bij bedenken.

Of je gooit alles gelijk onder het kopje racisme, waardoor je het echte racisme mee devalueert.

Maar goed dat is wat nu ook overal zien gebeuren.
 

zwammy

Well-known member
Ja het is grappig als een bus met negers te laat komt op een demonstratie die om 13.00 uur begint. Dan kun je wel wat stereotyperingen bij bedenken.

Of je gooit alles gelijk onder het kopje racisme, waardoor je het echte racisme mee devalueert.

Maar goed dat is wat nu ook overal zien gebeuren.

Haha die is wel leuk inderdaad 🤣
 

Maasveld

Well-known member
Ah, ik heb andere racistische uitingen gemist en dus mag ik nu niks meer zeggen over een racistische grap.
“Het is maar een grapje”. Tuurlijk jongens, de opmerkingen over luie negers waren ook grapjes, dat het allemaal uitkeringstrekkers zijn, grapje, lachen!
Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je elke letter op dit forum leest he.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zit even naar de Klassieker te kijken. Als je het woord 'overbodig' opzoekt in het woordenboek, verschijnt daar een foto van Leonne Stetler. Die trapt echt enkel open deuren in en benoemt dingen die een kleuter ook heeft kunnen zien, met een toontje alsof het een ongekend diepgaande analyse is.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Maar wel 2-0 voor Ajax!
Terechte voorsprong voor Ajax. Toch net ietsje meer finesse in die ploeg. Wij gaan de oorlog niet winnen met speelsters als Rijsdijk en Bennink voorin, voor wiens balbehandeling die van @Max zeker niet onder doet. En de mensen die er destijds bij waren op de Wageningse Berg, weten wat dat zegt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Terechte voorsprong voor Ajax. Toch net ietsje meer finesse in die ploeg. Wij gaan de oorlog niet winnen met speelsters als Rijsdijk en Bennink voorin, voor wiens balbehandeling die van @Max zeker niet onder doet. En de mensen die er destijds bij waren op de Wageningse Berg, weten wat dat zegt.

Ik stond dan ook altijd achterin te schitteren. Raakte soms naast de benen ook nog wel eens de bal. Qua project liggen we overigens prima op schema als je kijkt hoe het jaar verloopt. Over een seizoen kun je niet verwachten dat je bovenin meedoet.
 

De Groene Scout

Well-known member
Als Twente wint dan ook vaak met extreem grote cijfers. Vandaag 1-9. Ze morsen echter ook te vaak puntjes doordoor nog altijd niet bovenaan.
 

De Groene Scout

Well-known member
Twente wint de topper van PSV (Sara verkeek zich uiteraard weer op enkele eenvoudige schoten) en staat weer bovenaan. Duel van Ajax ging niet door en die kunnen er bij winst nog voorbij.
 

Forza AZ

Well-known member
PSV-Ajax kon niet doorgaan vanwege de regen.
Hoe gaat de KNVB dit nu oplossen, want volgende week in de laatste speelronde van de reguliere competitie en de het speelschema van de 3e periode hangt af van de stand na 18 speelrondes. Midweeks moet Ajax ook nog inhalen tegen Heerenveen.
 
Bovenaan