Vrouwen Eredivisie

Maasveld

Well-known member
Als je Jamel kent het laatste. Die is oprecht geïnteresseerd in vrijwel iedere sport en die kijkt ook van alles. Staat mij zelfs vaag bij dat ik hem medio zomer gehoord heb over om eens een wedstrijd van de Feyenoord dames te bezoeken. Waar ik Jamel ken, kent zwammy jou schijnbaar.

Wel jammer dat veel voetbal gerelateerde gesprekken steeds meer naar WhatsApp verhuizen. Op die manier ga je uiteindelijk wel gelijk krijgen.
Inderdaad, hij wordt zelfs enthousiast van American Football. Dat zegt wel meer dan genoeg lijkt me.
 

Forza AZ

Well-known member
Ik was vanavond getuige van een stunt. De verrassende koploper PEC Zwolle verloor vrij kansloos bij VV Alkmaar met 3-1.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Aan de planning van de wedstrijden moet de KNVB wel wat gaan doen. Afgelopen weekend de dames en de heren van Feyenoord weer tegelijk ingepland.
 

De Wolf

Well-known member
Aan de planning van de wedstrijden moet de KNVB wel wat gaan doen. Afgelopen weekend de dames en de heren van Feyenoord weer tegelijk ingepland.
Vrijdag doen ze dat met Feyenoord-Twente. Een half uur later start de Twentse derby.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat kost de vrouwen exact 0 toeschouwers?

Uitvak op Woudestein zat idd schijnbaar vol.

Alles waar je Ajax of Feyenoord op plakt wordt waarschijnlijk meer naar gekeken dan Cambuur - Fortuna.
 
Bovenaan