Vrouwen Eredivisie

Abubakari

Well-known member
Kunst, geen enkele vrouw kan er iets van en keepen kunnen ze al helemaal niet. Daarom kijken alleen vrouwen en idioten naar vrouwenvoetbal.
 

Max

Administrator
Forumleiding
@erka: Ja de Feyenoord vrouwen hebben gespeeld. PEC uit, altijd lastig. Die staan net als PEC heren eerste, maar dan van boven ipv onderen.
 

erka

Well-known member
Huh, mijn post is er niet meer? Naja, maakt niet uit, strekking zelfde als van Abu.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het was niet op TV, dus ik heb er niks van gezien. De klassieker trok overigens veel meer TV kijkers dan de wedstrijd van AZ die erna kwam. Die stond overigens wel tegenover Ajax - FC Utrecht geprogrammeerd.
 

Bernardo

Well-known member
Het was niet op TV, dus ik heb er niks van gezien. De klassieker trok overigens veel meer TV kijkers dan de wedstrijd van AZ die erna kwam. Die stond overigens wel tegenover Ajax - FC Utrecht geprogrammeerd.
Tja en bij die vrouwen was er geen andere wedstrijd..
 

Abubakari

Well-known member
Enige kans om Feyenoord van Ajax te zien winnen, ze hebben er hier zelfs speciaal een topic voor geopend. Week later is de interesse schijnbaar alweer weg. Hetgeen ik mij overigens goed voor kan stellen.
 

Abubakari

Well-known member
Nee, ik vroeg me af of Jamel dit topic had geopend omdat de Feyenoord vrouwen van Ajax wonnen of omdat hij op een topic over de vrouwencompetitie zat te wachten.

Nou ja, eigenlijk wist ik dat al.😁
Ik vermoed dat dit topic een stille dood sterft.
 

Maasveld

Well-known member
Nee, ik vroeg me af of Jamel dit topic had geopend omdat de Feyenoord vrouwen van Ajax wonnen of omdat hij op een topic over de vrouwencompetitie zat te wachten.

Nou ja, eigenlijk wist ik dat al.😁
Ik vermoed dat dit topic een stille dood sterft.
Wanneer de dvd uitkomt zal er wel weer wat nieuw leven ingeblazen worden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nee, ik vroeg me af of Jamel dit topic had geopend omdat de Feyenoord vrouwen van Ajax wonnen of omdat hij op een topic over de vrouwencompetitie zat te wachten.

Nou ja, eigenlijk wist ik dat al.
Ik vermoed dat dit topic een stille dood sterft.

Als je Jamel kent het laatste. Die is oprecht geïnteresseerd in vrijwel iedere sport en die kijkt ook van alles. Staat mij zelfs vaag bij dat ik hem medio zomer gehoord heb over om eens een wedstrijd van de Feyenoord dames te bezoeken. Waar ik Jamel ken, kent zwammy jou schijnbaar.

Wel jammer dat veel voetbal gerelateerde gesprekken steeds meer naar WhatsApp verhuizen. Op die manier ga je uiteindelijk wel gelijk krijgen.
 

Abubakari

Well-known member
Neem het niet zo serieus man, Jamel opent dit topic nota bene met "misschien wel een beetje opportunistisch".
De kans dat ik hier bij elke nederlaag van Feyenoord iets ga posten is nul komma nul. Beetje plagen nav het moment waarop Jamel dit topic opende, meer is het niet. Dus laat die bloedserieuze analyses van mijn posts maar zitten.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Het was zeker opportunistisch. Ik zie hier wel vaker een post over het vrouwenvoetbal, dus ik dacht ik doe ook even een duit in het zakje tijdens Feyenoord - Ajax. Maar kon nergens een geschikt topic vinden, dus in het kader van de overzichtelijkheid opende ik een topic. Zeker ook met in het achterhoofd dat volgens mij de vrouwen van Twente ook gevolgd worden, dus dat kan dan ook mooi hier.

Verder is het nu ook niet zo dat ik elke week thuis ga blijven voor de Feyenoordvrouwen. Maar desondanks vind ik het wel een leuke ontwikkeling.
 

Batigoal

Well-known member
Het was zeker opportunistisch. Ik zie hier wel vaker een post over het vrouwenvoetbal, dus ik dacht ik doe ook even een duit in het zakje tijdens Feyenoord - Ajax. Maar kon nergens een geschikt topic vinden, dus in het kader van de overzichtelijkheid opende ik een topic. Zeker ook met in het achterhoofd dat volgens mij de vrouwen van Twente ook gevolgd worden, dus dat kan dan ook mooi hier.

Verder is het nu ook niet zo dat ik elke week thuis ga blijven voor de Feyenoordvrouwen. Maar desondanks vind ik het wel een leuke ontwikkeling.
En dat allemaal aangestuurd door oer-RVVH'er Manon Melis!
 

Max

Administrator
Forumleiding
En dat allemaal aangestuurd door oer-RVVH'er Manon Melis!

Zeker. De grote roergangster in een interessant project. Al een jaar of drie bezig met eigen jeugd en dan instromen en toch aardig meekunnen in de subtop van de eredivisie.
 
Bovenaan