PSV - NEC

PSV - NEC


  • Totaal aantal stemmers
    4

JMD

Well-known member
Misschien wilde hij compenseren voor het bekerduel van woensdag?? (Makkelie floot toen toch Heracles - Vitesse?)
 

JMD

Well-known member
Ja dat zal het zijn ...:eek:mg:

Scheidsrechters zijn ook mensen en ik kan me niet voorstellen dat de kritiek die Makkelie kreeg over de hoeveelheid kaarten afgelopen woensdag hem niets doet. Dat neem je onbewust toch mee.
 

SanMark.

Well-known member
Scheidsrechters zijn ook mensen en ik kan me niet voorstellen dat de kritiek die Makkelie kreeg over de hoeveelheid kaarten afgelopen woensdag hem niets doet. Dat neem je onbewust toch mee.

Volgens mij was er niet zoveel discussie over de kaarten de meeste waren in mijn ogen terecht ( tenminste de kaarten die ik gezien heb) op die tweede van Kashia na dan ( mijn mening).

Omdat scheidsrechters ook mensen zijn, kan hij hier gewoon de overtreding ook niet goed beoordeeld hebben.

Ik zie nu net de overtreding en het is een schandalige overtreding , daar mag je wat mij betreft voor 5 of 6 wedstrijden geschorst worden. En als Makkelie dit goed gezien had dan had hij hier gelijk rood voor gegeven al had hij afgelopen week 8 rode kaarten getrokken.
 

Pascallovic

Well-known member
Het lijkt mij ook gewoon een foute beoordeling en niks anders. Gebeurd wel vaker, bijvoorbeeld die overtreding waardoor Guardado nu geblesseerd is. Ook dat was gewoon een verkeerde beoordeling waar rood meer op zijn plaats was.

Denk overigens niet dat de Jong volgende week mee kan doen tegen Ajax. Lijkt mij onwaarschijnlijk dat er geen schade zit in die enkel in de vorm van een verrekking of een scheuring en dat gaat er normaal gesproken niet uit in een week.
 

JMD

Well-known member
Het lijkt mij ook gewoon een foute beoordeling en niks anders. Gebeurd wel vaker, bijvoorbeeld die overtreding waardoor Guardado nu geblesseerd is. Ook dat was gewoon een verkeerde beoordeling waar rood meer op zijn plaats was.

Denk overigens niet dat de Jong volgende week mee kan doen tegen Ajax. Lijkt mij onwaarschijnlijk dat er geen schade zit in die enkel in de vorm van een verrekking of een scheuring en dat gaat er normaal gesproken niet uit in een week.
Daar ben ik ook bang voor inderdaad...

We zitten momenteel even in de hoek waar de klappen vallen, dat heb je soms.
 

Batigoal

Well-known member
NEC gaat steeds beter voetballen nu ze in de gaten hebben dat je wat meer naar voren mag spelen. Nu nog een fitte echte spits erin (die Roemeen?) en dan komt het allemaal wel goed.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Qua blessures misschien, maar qua arbitrage valt het wel mee. Moreno had met een andere arbiter een Brumaatje kunnen doen en twee keer rood kunnen krijgen in een week tijd.
 

JMD

Well-known member
Qua blessures misschien, maar qua arbitrage valt het wel mee. Moreno had met een andere arbiter een Brumaatje kunnen doen en twee keer rood kunnen krijgen in een week tijd.
Had het ook over de blessures ja.
 
Bovenaan