PSV Bingo 2022-2023

Magikan

Well-known member
Een nieuw seizoen, dus een nieuwe PSV Bingo!

Voor wie de regels niet kent: je maakt een kaart van 5x5 (gaat het makkelijkst in Excel) met de nummers tussen 1 en 90. Scoort PSV in één van die minuten die je op je kaart hebt, dan mag je dat nummer wegstrepen. Bij 5 op een rij (horizontaal, verticaal of diagonaal) mag je BINGO! roepen. Bij een volgende rij weer en degene die als eerste een volle kaart laat zien, is de winnaar. Een volle kaart is in nog in geen enkel seizoen voorgekomen, dus dat is wel een uitdaging ;)

Het eerste duel dat meetelt voor de bingo is de strijd om de Johan Cruijff schaal tegen Ajax, op zaterdag 30 juli om 20:00 uur.

Gemaakte doelpunten in de volgende competities/wedstrijden tellen mee:

Johan Cruijff schaal
Eredivisie + eventuele play-off wedstrijden
TOTO KNVB beker
Champions League/Europa League/Conference League (voorrondes tellen ook mee!)


Ná 30 juli mag je ook je kaart inleveren, maar dan mag deze alleen nog niet gevallen minuten bevatten.

Veel succes!
 

Magikan

Well-known member
Open voor discussie:

Omdat het nog nooit gelukt is, om een kaart vol te krijgen met alleen de doelpunten van PSV, wil ik voorstellen om de doelpunten van Jong PSV en/of PSV vrouwen ook mee te tellen.

Hoe denken jullie hierover?
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Open voor discussie:

Omdat het nog nooit gelukt is, om een kaart vol te krijgen met alleen de doelpunten van PSV, wil ik voorstellen om de doelpunten van Jong PSV en/of PSV vrouwen ook mee te tellen.

Hoe denken jullie hierover?
Zou het helpen als we gaan spelen met een bingo-kaart van 16 vakjes?
 

gevegt

Well-known member
Omdat ik het gevoel heb dat ik dit jaar als eerste de kaart vol ga krijgen wens ik geen veranderingen.
gevegt is da voor eeuwig eerste en laatste winnaar!
Hoera!
 

Magikan

Well-known member
Dank voor jullie reacties. Ik betwijfel of het sowieso door moet gaan. De animo was vorig seizoen al niet groot en volgens mij is dat er niet beter op geworden :unsure:
 

Magikan

Well-known member
Ik heb besloten om dit spel dit seizoen niet te organiseren.

Zoals aangegeven, ligt het gebrek aan animo voor deelname hieraan ten grondslag.

Misschien volgend seizoen weer.
 
Bovenaan