Premier League

JMD

Well-known member
Maar ja, als het klooien doorgaat en er ook dramatisch verdedigd wordt (Konate is gewoon een parodie op verdedigen) is het toch gewoon 1-0 voor de Toffees...
Doelpunt door oud-PSV-er Branthwaite
 

JMD

Well-known member
Sinds Klopp heeft aangekondigd weg te gaan bij Liverpool gaat het steeds moeizamer bij Liverpool, het seizoen dreigt als een nachtkaars uit te gaan. Die nederlaag bij United voor de FA Cup was zeer onterecht (Liverpool was veel beter), maar kan gebeuren. Maar die uitschakeling tegen Atalanta omdat Klopp dacht dat de B-keus net zo sterk was als de A-keus was al een veeg teken...

Als je ziet hoe goed Arsenal in vorm is, en een Man City dat altijd ijzersterk is in de laatste fase van de competitie wordt dit naw plek 3 einde seizoen
 

JMD

Well-known member
Ook gekloot achterin bij Man U, Onana schuift de bal zo in de voeten van een speler van Sheffield, 0-1. Bij rust wel 1-1
 

JMD

Well-known member
En 2-0 voor Everton.... Klopp verloor nog nooit op Goodison Park, dat gaat vanavond wel gebeuren. Wordt de eerste zege voor Everton op Liverpool in eigen huis sinds 2010....
 

Batigoal

Well-known member
Sinds Klopp heeft aangekondigd weg te gaan bij Liverpool gaat het steeds moeizamer bij Liverpool, het seizoen dreigt als een nachtkaars uit te gaan.
Voor mijn gevoel gebeurt dat in 99% van de gevallen als een trainer vroegtijdig aankondigt dat hij gaat vertrekken.
 

Joost

Well-known member
Resterende programma;

Man City 73 punten
Brighton uit
Forest uit
Wolves thuis
Fulham uit
Spurs uit
West Ham thuis

Arsenal 77 punten
Spurs uit
Bournemouth thuis
Man Utd uit
Everton thuis

Liverpool 74 punten
West Ham uit
Spurs thuis
VIlla uit
Wolves thuis

City verloor dit seizoen pas 4 keer waarvan de laatste keer begin december tegen Aston Villa. Arsenal heeft een beter doelsaldo maar moet hopen op een misstap van City en zelf alles winnen. Ik wil best geloven dat City ze niet alle zes wint, al zijn het zeker niet de meest lastige duels, maar dat Arsenal ze alle 4 wint verwacht ik niet.
 
Bovenaan