Play-offs Europees voetbal

JMD

Well-known member
Men is een half uur bezig in Den Haag bij ADO Den Haag - Vitesse, stand inmiddels 0-1 door Matavz.

Later vanavond Heerenveen - FC Utrecht
 

JMD

Well-known member
0-3 inmiddels.

Nog een ploeg waar het ontslag van een trainer gewerkt heeft...
 

JMD

Well-known member
Zwinkels keept weer ipv Groothuizen, maar zeker bij de eerste en ook wel bij de 3e goal ziet hij er niet goed uit.
 

zwammy

Well-known member
Vond Groothuizen wel degelijk keepen. Vitesse is natuurlijk ook wel een stuk beter dan den Haag dus zo vreemd is het ook niet. Lekker tijdstip zo half 7 op een woensdag.
 

Abubakari

Well-known member
Score is wel heel hoog natuurlijk, maar dat Vitesse ADO zou pakken is niet heel bijzonder.

Nu dan vooraf even zeggen wat Heerenveen-Utrecht ons brengt, want ik had eigenlijk niet verwacht dat het wisselvallige Vitesse bij het thuis wel prima presterende ADO zou winnen.
 

JMD

Well-known member
want ik had eigenlijk niet verwacht dat het wisselvallige Vitesse bij het thuis wel prima presterende ADO zou winnen.

Precies...

1-5 Mount
Keeper staat compleet verkeerd bij die vrije trap. Als je de muur de korte hoek laat dekken, sta jij in de lange. Punt.
 

erka

Well-known member
Nu dan vooraf even zeggen wat Heerenveen-Utrecht ons brengt, want ik had eigenlijk niet verwacht dat het wisselvallige Vitesse bij het thuis wel prima presterende ADO zou winnen.

Ik had verwacht dat Utrecht vrij makkelijk van Heerenveen zou winnen, postte ergens dat Heerenveen in de playoffs niks te zoeken heeft, staan ze ineens met 2-0 voor.

Naja, nog altijd leuker om vooraf wel een uitspraak te doen dan helemaal niks te zeggen en dan achteraf etc... :D
 

Pascallovic

Well-known member
Rood Ayoub. Kreeg geel en daarna direct nog een kaart wegens 3 kwartier cynisch zijn duim op steken.
 
Bovenaan